گرمترین کاپشن سبک با پر قو


admin آذر 23, 1395 دقیقه مطالعه
گرمترین کاپشن سبک با پر قو

 

مجله خبری ایشومر 75911756_83786360beeaf گرمترین کاپشن سبک با پر قو تكنولوژی  گرمترین کاپشن سبک پر قو Eddie Bauer

گرمترین کاپشن سبک با پر قو

کاپشن یکی از پرکاربردترین و بهترین لباس هایی است که در فصل سرما می پوشیم.با مجله خبری ایشومر همراه باشید:

اختراع آن مربوط به زمانی است که فردی به نام Eddie Bauer به این فکر افتاد که از پرهای قو به عنوان عایق استفاده کند و خود را هنگام گشت و گذار در طبیعت گرم نگه دارد. تا قبل از آن از پر فقط در بالش و متکا استفاده می شد، اما مدتی بعدآقای Bauer هنگام ماهیگیری در فصل زمستان در واشنگتن، سرمای سختی را تحمل کرد،

او می دانست که باید یک روش بهتر برای گرم ماندن وجود داشته باشد. وقتی از ماهیگیری به خانه برگشت،

او تصمیم گرفت کاپشنی بهتر و گرم تر با استفاده از پشم بسازد. طولی نکشید که وی آغاز به تولید یک عایق با استفاده از پشم و کرک کرد.

اندکی بعد ارتش با او تماس گرفت و درخواست کرد برای آن ها نیز نوعی کاپشن بسازد. اما این لباس هنوز هم با گرم ترین کاپشن جهان فاصله زیادی داشت.
سال ها پس از ساخت و معرفی اولین کاپشن، تغییرات و پیشرفت های مهمی بر روی کاپشن های اولیه آقای Bauer صورت گرفته است. به عنوان مثال کاپشن های بادی کم حجم تر و سبک تر هستند، درحالیکه همچنان می توانند ما را به خوبی گرم نگه دارند.

حتی بهتر از آن، کاپشن های که با استفاده از الیاف نخی تولید می شوند، نازک تر، سبک تر و بسیار با دوام تر از قبل هستند. کیفیت ساخت کاپشن ها هر روز بهتر می شود و در حال حاضر کاپشن هایی با استفاده از الیاف hydrophobic ساخته می شوند که از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کنند.

این نوع الیاف یکی از معایب رایج کاپشن های قدیمی را رفع می کند، که هنگام خیس شدن دیگر کارآیی و گرمی اولیه را نداشتند. اما اخیرا کاپشن های کشی به نام StretchDown توسط شرکت Mountain Hardwear معرفی شده اند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*