مقایسه بین پلی استیشن پرو و ایکس باکس وان ایکس-قسمت سوم-


kiyandadvar آبان 22, 1396 دقیقه مطالعه
مقایسه بین پلی استیشن پرو و ایکس باکس وان ایکس-قسمت سوم-

رابط کابری :

در حالی که رابط کاربر برای سیستم عامل پلی استیشن پرو ساده تر از مایکروسافت است، رابط کاربر ایکس باکس وان ایکس تحت بازسازی های متعدد قرار گرفته است. جدیدترین داشبوردش که ماه گذشته منتشر شد، بیشترین پاسخگو و به احتمال زیاد بهترین نسخه ی آن تا به کنون است.

ایکس باکس وان ایکس هنوز یک منحنی یادگیری عمیق تر  نسبت به پلی استیشن پرو دارد، اما ویژگی های بیشتری مانند ضبط ویدئو 4K، پشتیبانی از صدای Cortana را ارائه می دهد و این برنامه جریان مایکروسافت را به سیستم عامل متصل می کند، که جریان های ویدیویی تاخیر کمتری را از Twitch را فراهم می کند.

مجله خبری ایشومر مقایسه-بین-پلی-استیشن-پرو-ایکس-باکس-وان-قسمت-سوم--300x178 مقایسه بین پلی استیشن پرو و ایکس باکس وان ایکس-قسمت سوم- بازی و سرگرمی تكنولوژی  پلی استیشن پرو ایکس باکس وان ایکس

در حالی که داشبورد جدید ایکس باکس ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد،داشبورد سونی از مایکروسافت بیشتر بصری است. در حالی که رابط کاربری پلی استیشن پرو یک طراحی ساده تر را فراهم می کند که بر روی بازی های شما تأکید بیشتری دارد، رابط کاربری مایکروسافت کمتر بر روی بازی تمرکز دارد و غالبا اخبار، معاملات، بازی ها، برنامه ها و سرگرمی ها را برجسته می کند. سیستم عامل ایکس باکس وان ایکس به شما این امکان را می دهد که ساده ترین مرور را با اجازه دادن به برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود در منوی صفحه اصلی، پین کنید.

هر دو کمپانی مایکروسافت و سونی دارای نقاط قوت و ضعف خود در رابط کاربری هستند، اما در پایان روز، صاحبان کنسول ها بیشتر از کنسول خود برای بازی کردن و پخش فیلم ها و برنامه های تلویزیونی استفاده می کنند. هر دو سیستم از آرایه استاندارد شما از برنامه های محبوب جریان ویدئو پشتیبانی می کند که شامل Netflix، Hulu، Amazon Video و غیره هستند. با توجه به اینکه هر دو کنسول به خوبی برای جذب شما به بازی و برنامه های بیشتر طراحی شده اند، ما این بخش را مساوی اعلام می کنیم.

برنده : برابر

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*