با اپلیکیشن «می بریم» تنها مسافرت نکنید


admin آذر 27, 1395 دقیقه مطالعه
با اپلیکیشن «می بریم» تنها مسافرت نکنید

 

مجله خبری ایشومر 76128551_84099133eacdc با اپلیکیشن «می بریم» تنها مسافرت نکنید تكنولوژی نوآوری  هوا نکنید می بریم مسافرت کاهش تنها تک سرنشین اپلیکیشن آلودگی
«می بریم» نام یک اپلیکیشن اندروید است که در آن می توانید به عنوان مسافر یا راننده ثبت نام کنید
و در مسیرهای مشترک، با سایر کاربران هم مسیر شوید و به کاهش خودروهای تک سرنشین و درنتیجه آلودگی هوا کمک کنید.با مجله خبری ایشومر همراه باشید.

اگر شاغل هستید هرروز و اگر محصل هستید حداقل چند روز در هفته مجبور به طی کردن مسیری تکراری خواهید بود. رسیدن از خانه به محل کار و بالعکس به خودی خود خسته کننده و وقت گیر است

و اگر ترافیک حاصل از خودروهای تک سرنشین، پیدا نشدن تاکسی در هوای سرد و بارانی و … را به آن اضافه کنیم بیش ازپیش از این رفت وآمدهای تکراری و اجباری خسته می شویم.

علاوه بر این؛ استفاده از «می بریم» و آشنا شدن راننده ها و مسافرهای هم مسیر، می تواند به کاهش تعداد خودروهای تک سرنشین و درنتیجه کاهش آلودگی هوا کمککند. نکته ی جذاب دیگر؛ ارزان تر بودن ۳۰ درصدی کرایه ها نسبت به نرخ مصوب تاکسی در شهر تهران است که باعث می شود در کنار تمام نکات مثبت ذکر شده، بتوانید مسیر خود را ارزان تر طی کنید.

 

اپلیکیشن نوپای «می بریم» با توجه به این مشکلات ایده ی بسیار جذابی را به مرحله ی عمل رسانده است که مطمئنا می تواند آغازگر تحول بزرگی در جامعه باشد. شما می توانید به عنوان راننده ای که هرروز مسیر کار خود را تنها طی می کند یا مسافری که باید روزانه به دنبال تاکسی باشد؛، در اپلیکیشن «می بریم» ثبت نام کنید تا با پیدا کردن افراد هم مسیر ، به خصوص برای مسیر های رفت وبرگشت روزانه از مشکلاتی مانند ماندن در هوای سرد به انتظار تاکسی و … رهایی یابید.
 

تصور کنید روزانه رأس ساعت مشخص با اتومبیل شخصی خود از منزل خارج می شوید و در پایان روز، در ساعت معین به سمت منزل برمی گردید. حال اگر به عنوان راننده در «می بریم» ثبت نام کنید، دیگر نیازی نیست مسیر روزانه خود را به صورت تک سرنشین طی کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*