بهترین گوشی های بازار ایران


admin مرداد 4, 1400 دقیقه مطالعه
بهترین گوشی های بازار ایران

در مقاله‌ی پیش‌رو به گزارش مجله خبری  ایشومر

بهترین گوشی‌های هوشمند را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم. از بهترین گوشی‌های ۳ میلیون تومانی (گوشی‌های اقتصادی) تا بهترین گوشی‌های ۳۰ میلیون تومانی (گوشی‌های پرچم‌دار)؛ تا شما بتوانید با بودجه مدنظرتان، بهترین گوشی ممکن را بخرید.

شیائومی ردمی 9

اگر بگوییم بازار گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده در ایران تحت سلطه برند شیائومی قرار دارد، چندان اغراق نکرده‌ایم. شیائومی مدل‌هایی با امکاناتی فراتر از رقبا و ارزش خرید زیاد را عرضه می‌کند؛ بنابراین اگر در این راهنمای خرید، نام برند شیائومی را زیاد مشاهده کردید، تعجب نکنید!

در بازه قیمتی کمتر از ۳ میلیون تومان، اکثر گوشی‌ها از تراشه‌های ضعیف و نمایشگرهایی بی‌کیفیت استفاده می‌کنند، اما «ردمی 9 شیائومی» که بیش از یک سال از عمرش می‌گذرد، با بهره‌گیری از نمایشگر Full HD و تراشه‌ای با قدرت مناسب، یک سروگردن برتر از رقبای هم‌قیمتش قرار دارد.

در حال حاضر با قیمتی کمتر از سه میلیون تومان، می‌توانید مدل ۳۲ گیگابایتی ردمی 9 شیائومی را با ۳ گیگابایت رم تهیه کنید. در نظر داشته باشید که با افزایش بودجه خود به حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، می‌توانید مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی را با ۴ گیگابایت رم بخرید که هم تجربه‌ی چندوظیفگی بهتری دارد و هم فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شیائومی ردمی نوت 9T مدل 5G

«ردمی نوت 5G 9T»، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های اقتصادی‌ترین بازار و از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G در ایران است. ردمی نوت 9T مدلی پیشرفته از ردمی نوت 9 با امکاناتی جذاب به‌حساب می‌آید که مدل ۶۴ گیگابایتی آن با ۴ گیگابایت رم را می‌توانید با قیمتی حدود ۴ میلیون تومان در بازار ایران پیدا کنید.

از امکانات اصلی ردمی نوت 5G 9T علاوه‌بر پشتیبانی از شبکه‌های 5G، می‌توانیم به نمایشگر ۶٫۵۳ اینچ با دقت Full HD، تراشه جدید و کارآمد با پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای، دوربین ۴۸ مگاپیکسل، بلندگوهای استریو و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات اشاره کنیم.

شیائومی ردمی نوت 10S

«ردمی نوت 10S شیائومی» چند ماه پیش به‌عنوان جایگزین گوشی پرفروش ردمی نوت 9S معرفی شد. در مقایسه با مدل سال گذشته، ردمی نوت 10S تغییرات زیادی دارد که برای نمونه می‌توانیم به نمایشگر OLED با روشنایی زیاد، دوربین بهتر، سیستم‌عامل جدیدتر، بلندگوهای استریو و شارژ سریع‌تر باتری اشاره کنیم.

تغییر نمایشگر از پنل LCD به پنل OLED و اضافه شدن بلندگوهای استریو را می‌توانیم مهم‌ترین تغییرات ردمی نوت 10S بدانیم که خرید آن را به‌جای مدل سال گذشته توجیه می‌کند.

به‌تازگی، مدل‌های مختلف گوشی ردمی نوت ۱۰ اس با حافظه ذخیره‌سازی و رم متفاوت وارد بازار ایران شده است و می‌توانید مدل ۶۴ گیگابایتی آن را با قیمتی نزدیک به ۵ میلیون تومان تهیه کنید؛ البته اگر به دنبال بهترین مدل از ردمی نوت 10S با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم می‌گردید، باید بودجه خود را از ۶ میلیون هم بیشتر کنید.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*