کسب و کار حرفه ای خود را در کمتر از دو هفته با پنج راه کار جدید تاسیس کنید


admin آذر 23, 1395 دقیقه مطالعه
کسب و کار  حرفه ای خود را در کمتر از دو هفته با پنج راه کار جدید تاسیس کنید

 

مجله خبری ایشومر 75897765_83766155ebdfb کسب و کار  حرفه ای خود را در کمتر از دو هفته با پنج راه کار جدید تاسیس کنید داستان موفقیت موفقیت  هفته کمتر کسب کار راه کار حرفه ای جدید تاسیس Zoho HopScratch

کسب و کار حرفه ای خود را در کمتر از 2 هفته با 5 راه کار جدید تاسیس کنید-مجله خبری ایشومر

شروع یک کسب وکار نیاز به مهارت ها و امکانات گسترده ای دارد؛

اما ۵ ابزاری که قصد داریم معرفی کنیم، در رسیدن به این مهارت ها و امکانات به شما کمک خواهند کرد. با مجله خبری ایشومر همراه باشید.

 

به گزارش ایشومر،

یکی از مشکلاتی که در ابتدای تأسیس کسب وکار وجود دارد؛ این است که صاحبان کسب وکار جدید، نقطه شروع را نمی دانند و همین امر باعث می شود تأسیس کسب وکار با تأخیر مواجه شود. به همین دلیل قصد داریم ابزارهایی قدرتمند و عالی به شما معرفی کنیم که می توانند وظایف را برای شما شرح دهند و انجام آن ها را آسان تر کنند.
در ادامه قصد داریم ۵ ابزار را به شما معرفی کنیم که به لطف آن ها می توانید در کمتر از ۲ هفته، کسب وکارتان را تأسیس کنید.

 

Zoho

Zoho ابزاری است که می تواند خدمات لازم برای هر کسب وکاری را ارائه دهد. این نرم افزار می تواند اپلیکیشن هایی در اختیار شما قرار دهد که به کمک آن ها بتوانید وظایف مورد نیاز در کسب وکار مانند بازاریابی یا حسابداری را انجام دهید. تمام مراحل به حالتی طراحی شده است که بتوانید به راحتی با آن ها کار کنید و در سریع ترین زمان مهارت لازم برای استفاده حرفه ای از اپلیکیشن ها را به دست آورید.
وجود امکانات گسترده به شما اجازه می دهد تمام نیازهای ابتدایی برای شروع کسب وکار را داشته باشید. استفاده از Zoho نه تنها به شما اجازه می دهد در سریع ترین زمان بتوانید کار را شروع کنید بلکه می تواند در کاهش هزینه ها نیز به شما کمک کند.  برای ورود به سایت Zoho کلیک کنید .

HopScratch

ابزار HopScratch را می توان کسب وکار در داخل یک جعبه خواند. این ابزار به شما کمک می کند ایده ی خود را توسعه دهید و آن را تبدیل به یک کسب وکار کنید. از مزایای این ابزار، قابلیت شخصی سازی وسیع آن است که به شما اجازه می دهد ابزار را مناسب با کسب وکارتان ویرایش کنید و بتوانید برای هر چالش، راه حل مناسبی طراحی کنید.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*