فیسبوک و گوگل بهترین شرکت ها برای کار هستند


admin آذر 20, 1395 دقیقه مطالعه
فیسبوک و گوگل بهترین شرکت ها برای کار هستند

 

مجله خبری ایشومر 75719652_83526506adffb فیسبوک و گوگل بهترین شرکت ها برای کار هستند کارآفرینی موفقیت  هستند گوگل کاریابی کار فیسبوک شرکت ها بهترین برای استخدام google facebook Bain & Company

علاقه مندی به شغل یکی از مهم ترین مسائل به شمار می آید. همه ساله شرکت گلس دور(Glassdoor) با ارائه گزارش هایی میزان رضایت کارمندان از شرکت خود را بررسی می کند. سه شنبه گذشته این شرکت گزارشی را با نام ” بهترین شرکت ها بر اساس انتخاب کارمندان ” ارائه کرد.
به گزارش مجله خبری ایشومر  به نقل از CNET، امسال نیز مانند سال گذشته شرکت هایی که در حوزه فناوری فعالیت می کنند، تعداد زیادی از این لیست ۵۰ موردی را اشغال کرده اند. در گزارش امسال شاهد بودیم که ۲۰ جایگاه از ۵۰ جایگاه برتر متعلق به شرکت هایی می باشد که در حوزه فناوری فعالیت می کنند.
در رده اول این لیست موسسه مشاوره مدیریتی بین و کمپانی( Bain & Company ) و در جایگاه دوم این لیست شرکت فیسبوک قرار دارد. در رده چهارم این لیست نیز شرکت گوگل حضور دارد. دیگر بزرگان دره سیلسکون، نیز مانند سیلزفورس، SAP، لینکدین و ادوبی نیز در این لیست حضور دارند.

 

بر اساس تخمین های منتشره، تعداد نیم میلیون شغل در زمینه فناوری و اطلاعات در حال حاضر در دسترس است و پیش بینی می شود که این تعداد در ۴ سال آتی دو برابر شود. در حالی که تقریبا تمامی صنایع نیاز به کارمندانی در حوزه فناوری دارند، تعداد متخصصان در این زمینه بسیار کم است.

 

از نظر اسکات دوبروسکی(Scott Dobroski)، متخصص جامعه تحت بررسی گلس دور، حضور چنین شرکت هایی در این لیست به دلیل رقابت بسیار در این صنعت برای جذب نیروهای متخصص و استعدادهای موجود در بازار است. از دیدگاه وی، این رقابت در همه صنایع وجود دارد اما این رقابت در حوزه فناوری بسیار جدی تر و ضروری تر می باشد.

 

Source link

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*