تولید و فروش گوشی اندروید 4 دلاری


admin آذر 29, 1395 دقیقه مطالعه
تولید و فروش گوشی اندروید 4 دلاری

 

مجله خبری ایشومر 76265792_84295608cceca تولید و فروش گوشی اندروید 4 دلاری تكنولوژی  گوشی فروش دلاری تولید اندروید

شاید با کمپانی هندی سازنده ی اولین گوشی هوشمند اندرویدی ۴ دلاری جهان یعنی رینگینگ بلز (Ringing Bells) آشنایی داشته باشید.

 

محصول ۴ دلاری این شرکت Freedom 251 نام دارد و اخیرا گزارشاتی مبنی بر توقف فعالیت این کمپانی منتشر شده است. در ادامه ی مطلب با  مجله خبری ایشومر همراه باشید.
در این گزارش اعلام شده است مؤسسان شرکت Ringing Bells اوایل ماه دسامبر یک کمپانی کاملا جدید برای تولید محدود و خصوصی لوازم الکترونیکی تأسیس کرده اند. وب سایت رسمی این شرکت در چند ماه گذشته قابل دسترسی نیست؛

ولی وب سایت GadgetNow به نقل از یکی از سخنگویان شرکت رینگینگ بلز می گوید بخش  جدیدی که به تازگی توسط کمپانی مورد بحث ایجاد شده است،

اهدافی کاملا متفاوت و مجزا از شرکت اصلی را دنبال خواهد کرد. سخنگوی این کمپانی هندی، اعلام کرده است تمام شایعات مبنی بر توقف فعالیت های اصلی رینگینگ بلز اشتباه هستند و این شرکت اکنون فعالیت خوبی در بازار دارد و همانند قبل به کار خود ادامه خواهد داد.
درهرحال، سخنگوی رینگینگ بلز به این نکته هم اشاره می کند که مدیرعامل این کمپانی Dharna Goel استعفا داده است و اکنون Anmol Goel که یکی دیگر از مؤسسان اصلی شرکت محسوب می شود، به عنوان مدیرعامل جدید فعالیت می کند.
پس از معرفی گوشی هوشمند اندرویدی این کمپانی موسوم به Freedom 251 که فقط ۴ دلار قیمت داشت،

توجه بسیاری از رسانه ها به این شرکت جلب شد؛ اما در هفته ی جاری سخنگوی رینگینگ بلز اعلام کرد این کمپانی تاکنون فقط ۷۰ هزار گوشی در سراسر هند به فروش رسانده است.
نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*