کارآفرین موفق به کمک چه عادت هایی مدیریت می شوند


angel مهر 24, 1401 3 دقیقه مطالعه
کارآفرین موفق به کمک چه عادت هایی مدیریت می شوند

با مجله خبری ایشومر در موفقیت همراه باشید:

کارآفرین موفق به کمک چه عادت هایی مدیریت می شوند؟

اگر می خواهید بدانید دشواری های یک کارآفرین موفق به کمک چه عادت هایی مدیریت می شوند، با مجله خبری ایشومر همراه باشید.

کارآفرینی تا حدود زیادی همانند سفری نمادین است که در آن، شخص در دوردست ترین اعماق ذهن خود کاوش می کند، عمیق ترین آرزوها و رؤیاهای خود را آشکار می سازد و مسیری را به سوی خودشناسی و نهایتا آزادی اقتصادی شناسایی می کند.

با این حال، اگرچه تصور ایجاد کسب وکاری جدید می تواند بسیار اغواکننده باشد، اما قدم گذاشتن در این راه چالش های فراوانی را متوجه روحیات و شخصیت درونی خود فرد می کند.

این سفر به معنای طی کردن مسیرهای طولانی و پر پیچ وخم، طی کردن دریایی از مشکلات و ناامیدی ها و مبارزه با برجسته ترین و تاریک ترین ترس های درونی خود و مبارزه ای مستمر و تمام عیار برای رسیدن به سواحل امید و کامیابی است.

بسیار واضح است که راه انداختن یک کسب وکار، ساده نیست؛ اما این مسئله را به نوآوران شجاع و دوراندیشی نگویید که تنها دستیابی به موفقیت های چشمگیر را در افق دید خود قرار داده اند. این مسئله را به کارآفرینانی نگویید که در تمام طول زندگی خود بر شک و تردید در مورد قابلیت های خود فائق آمده اند. قطعا و بدون شک، چنین مسئله ای آن ها را نسبت به آغاز کسب وکار خود نگران و دلسرد نمی کند.

با مجله خبری ایشومر در موفقیت همراه باشید:

با این حال اگرچه قدم گذاشتن در مسیر کارآفرینی بسیار هیجان انگیز است، ولی همه می دانیم که ایجاد و اداره ی یک کسب و کار در طولانی مدت چه فشار های ذهنی، عاطفی، روحی، فیزیکی و البته اقتصادی به فرد وارد می کند.

این سختی ها به حدی هستند که از هر ۱۰ کسب وکار جدید در آمریکا، ۸ مورد پس از ۱۸ ماه شکست می خورد. تکان دهنده تر اینکه از هر ۱۰۰ کسب و کار تنها ۴ مورد بعد از ۱۰ سال همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*