انواع کاندوم و کاربرد آن ها


shohreh آذر 18, 1399 دقیقه مطالعه
انواع کاندوم و کاربرد آن ها

فروشگاه اینترنتی ایشومر ، فروشگاهی به روز و منحصر به فرد می باشد که تمامی محصولات آن از برندهای داخلی و خارجی معتبر تهیه و عرضه می شود. محصولات این فروشگاه شامل : انواع پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، انواع اکسسوری ها ، کتاب و لوازم التحریر و … می باشد .
از محصولات بهداشتی فروشگاه اینترنتی ایشومر می توان به کاندوم ها و ژل روان کننده اشاره کرد ، شما می توانید انواع مختلف کاندومها را از این فروشگاه انتخاب و تهیه نمایید.
برای خرید کاندوم و ژل روان کننده و استفاده بهتر از انواع مختلف آن ، مطلب زیر را مطالعه نمایید:
کاندوم ها از ساده ترین ابزار برای جلوگیری از ابتلا شدن به انواع بیماری های مقاربتی و همچنین روشی مطمئن برای جلوگیری از بارداری محسوب می شوند ، برای داشتن سلامتی بیشتر و ایمن تر ، همواره از کاندومها در هنگام رابطه جنسی استفاده نمایید، انتخاب انواع آن ها بستگی به سلیقه و نوع کاربرد آن برای شخص شما دارد.
انواع مختلفی از کاندوم ها وجود دارد که رابطه جنسی را بهتر و لذت بخش خواهد کرد، از مهمترین آن ها می توان به این سه نوع از کاندومها اشاره کرد:
کاندوم میوه ای ، کاندوم تاخیری و کاندوم خاردار
کاندومهای تاخیری و خاردار علاوه بر حفاظت بدن در مقابل بیماری ها و بچه دار شدن ، می توانند رابطه جنسی را طولانی ، لذت بخش تر و ایمن نماید.
به هنگام انتخاب و خرید کاندوم به این نکته توجه داشته باشید که کاندوم میوه ای ( طعم دار ) برای رابطه جنسی دهانی استفاده می شوند و برای استفاده در رابطه جنسی ازطریق واژن ، امکان ایجاد عفونت را وجود دارد و بهتر است از انواع دیگر آن ها استفاده شود.
استفاده از ژل های روان کننده می تواند رابطه جنسی را بسیار لذت بخش نمایند ، پس همیشه یکی از آن ها را در هنگام ایجاد رابطه به همراه داشته باشید.
ژل روان کننده نیز می توانند به همراه کاندوم ها استفاده شوند ، تنها به این نکته باید توجه نمایید که به هنگام استفاده از انواع کاندومها از ژل روان کننده ای استفاده نمایید که پایه روغنی نداشته باشند و پایه آن ها آب و یا از سیلیکون باشد ، زیرا روغن به هنگام ترکیب با جنس لاتکس کاندومها ، آن ها را تضعیف کرده و احتمال سوراخ شدن را در آن ها افزایش می دهد.
خرید کاندوم و ژل روان کننده را از تنوع فراوان محصولات با کیفیت فروشگاه همواره تخفیف ایشومر انتخاب و انجام دهید ، تنوع محصولات این فروشگاه ، نیاز تمامی افراد را با سلیقه های مختلف فراهم خواهد کرد.
لازم است به هنگام خرید کاندوم و ژل روان کننده به تاریخ مصرف آن توجه نموده و از خریدن محصولات بدون تاریخ جدا خودداری نمایید ، زیرا کاربرد اصلی خود را از دست داده و هدف اصلی آن ، که حفاظت از بدن است را به خوبی انجام نخواهند داد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*