مایکروسافت ازعبور دانلود اسکایپ از مرز یک میلیارد خبر داد


farhadajorloo آبان 7, 1396 دقیقه مطالعه
مایکروسافت ازعبور دانلود اسکایپ از مرز یک میلیارد خبر داد

مایکروسافت ساعاتی پیش از دستیابی اپلیکیشن اسکایپ به آمار یک میلیارد دانلود در گوگل پلی خبر داده است.

البته رسیدن به این آمار و ارقام به معنای آن نیست که یک میلیارد نفر این اپلیکیشن مایکروسافت را دانلود کرده اند، بلکه یعنی اسکایپ در مجموع بیش از یک میلیارد مرتبه از گوگل پلی دانلود شده است.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید.

مجله خبری ایشومر اسکایپ-مایکروسافت-اندروید-یک-میلیارد-1-300x169 مایکروسافت ازعبور دانلود اسکایپ از مرز یک میلیارد خبر داد تكنولوژی نوآوری  مایکروسافت اسکایپ

با این وجود نمی توان منکر آن شد که اسکایپ یکی از پیام رسان هایی بوده که طی سال های اخیر، رشد قابل ملاحظه ای را در جمعیت کاربران به خود دیده است.

 

اوایل سال 2015 بود که این اپلیکیشن از مرز 500 میلیون دانلود در گوگل پلی استور عبور کرد، و فقط دو سال زمان نیاز بود که این آمار به دو برابر خود برسد.

 

با این اوصاف هیچ بعید نیست که اگر روند رو به رشد دانلودهای اپلیکیشن ادامه دار باشد، تا پایان سال 2019 شاهد دستیابی اسکایپ به آمار فوق العاده 2 میلیارد بار دانلود نیز باشیم.

مایکروسافت ضمن انتشار بیانیه ای به مناسبت دستیابی به این آمار فوق العاده، اعلام کرده که بسته به بازخوردهای دریافتی از کاربران به به‌روز رسانی این اپلیکیشن محبوب با قابلیت های جدید را برای کلیه پلتفرم ها ادامه خواهد داد.

در بخشی از بیانیه منتشر شده می خوانیم: ” ما به این که همچنان اپلیکیشن ارتباطی شما میان افراد مهم زندگی تان باشیم را هر روز ادامه می دهیم.

بنابراین از شما بابت این که از اپلیکیشن ما استفاده می کنید میلیاردها بار متشکریم. ما بدون وجود شما امروز به چنین جایگاهی نمی رسیدیم.”

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*