همه ی عناوین نینتندو سوئیچ با Demo همراه شدند


kiyandadvar آبان 5, 1396 دقیقه مطالعه
همه ی عناوین نینتندو سوئیچ با Demo همراه شدند

سوئیچ Nintendo یک سیستم فوق العاده همراه با بازی هایی با کیفیت بالاتر از آنچه شما ممکن تصور کنید است . اما راه های متعددی وجود دارد که در آن Nintendo سوئیچ می تواند بهبود یابد و این به خصوص در مورد فروشگاه بازی Eshop است.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید:

در بروزرسانی اخیر در نهایت راهی برای دیدن بتزی های قابل فروش است معرفی شد – در موارد نادر که تخفیف کم است – اما فروشگاه آنلاین سوئیچ هنوز هم نیاز به کار دارد.

مجله خبری ایشومر همه-ی-عناوین-نینتندو-demo-همراه-شدند-300x169 همه ی عناوین نینتندو سوئیچ با Demo همراه شدند بازی و سرگرمی تكنولوژی  سوئیچ‌ Nintendo

در میان چیزهای دیگر،بازیکنان می تواند از یک روش برای نگاه کردن به تمام نسخه های Demo که در دسترس هستند برای دانلود استفاده کنند.

نینتندو در حال حاضر بر روی کانال خبرش تکیه کرده است تا برخی از اطلاعات Eshop را به کاربران منتقل کند، اما این کار حالت ایده آل نیست.

اگر کانال خبری را دیر چک می کنید یا اخیرا بررسی نکرده اید، راه آسان برای رفتن در فروشگاه وجود ندارد و نمیتوان به آسانی  شروع به دانلود نسخه های نمایشی کرد. هنوز یک ton وجود ندارد، مگر اینکه شما دقیقا بدانید که کدام بازی ها نسخه ی نمایشی دارند و به طور مستقیم به صفحه Eshop شما هدایت می شوند، اما باید کورکورانه آنها را جستجو کنید.

به جای یک راه حل رسمی، Nintendo هر بازی را با یک نسخه ی نمایشی در Switch Shop عرضه کرده است.

Nintendo همچنین به روز رسانی shop خود را با عنوان های بازی بیشتر در زمان های نزدیک تری منتشر میکند، اما امیدواریم نینتندو  به ویژه فروشگاهش همچنان شلوغ با انتشار بیشتر و بازی های بیشتر همراه باشد.

برای دیدن آنچه که نینتندو در مورد سیستم بهبود یافته است، جزئیات جدیدترین به روز رسانی بزرگ سوئیچ را بررسی کنید.

از بهترین عنوان عای سوئیچ می توان به:

Legend Of Zelda

Super Mario

Arms

Splatoon 2

و Mario Kart اشاره کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*