سورپرایز جدید Gears Of War 4 در مورد گرافیک بازی


kiyandadvar آبان 2, 1396 دقیقه مطالعه
سورپرایز جدید Gears Of War 4 در مورد گرافیک بازی

توسعه دهنده های Gears of War 4 در نهایت نشان دادند که پیشرفت کنسول ایکس باکس وان X در این بازی است، و از جمله توانایی های این بازی کیفیت تصویر در حالت داستان و حالت Horde با فرمت “تا 60 فریم در ثانیه” است.

این دو برابر سرعت فریم Gears 4 در استاندارد ایکس باکس One یا ایکس باکس وان S است، در حالی که حالت کمپین و Ordin در 30 فریم در ثانیه با وضوح 1080p اجرا می شود.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید :

مجله خبری ایشومر سورپرایز-جدید-gears-of-war-4-گرافیک-بازی22-300x131 سورپرایز جدید Gears Of War 4 در مورد گرافیک بازی بازی و سرگرمی تكنولوژی  ایکس باکس وان x gear 4

این یک پیشرفت بزرگ تلقی می گردد، زیرا اکثر توسعه دهندگان بازی اکثرا تلاش میکنند. تا نرخ فریم را هموار کنند، تا این که با 60 فریم در ثانیه کار کند. (ظهور کریستال دینامیک Tomber Raider، که سه حالت بصری مختلف را در ایکس باکس وان x عرضه می کند، در این مورد نادیده گرفته شده است.)

به گفته ائتلاف، صاحبان ایکس باکس وان X آنها تصمیم دارند که بازیکنان در Gears 4 حالت عملکرد بازی را با رزولوشن 1080 پیکسل و 60 فریم در ثانیه تجربه کنند و همچنین جزئیات با وضوح بالا و برخی از ویژگی های پیشرفته گرافیکی موجود در حالت Visuals را دریافت خواهند کرد.

مجله خبری ایشومر سورپرایز-جدید-gears-of-war-4-گرافیک-بازی33-300x188 سورپرایز جدید Gears Of War 4 در مورد گرافیک بازی بازی و سرگرمی تكنولوژی  ایکس باکس وان x gear 4

حالت Visuals نرخ فریم در 30 فریم در ثانیه برای کمپین را کاهش می دهد، اما رزولوشن (4K (3840×2160 را چهار برابر می کند، از جزئیاتی با کیفیت بالا ارائه می دهد و شامل “تعداد زیادی از ویژگی های گرافیکی جدید و پیشرفته” است. :

شفت های نور افزایش یافته (به نام “God Ray”)
سایه های پویا
افزایش فاصله جرقه
بازتاب های بهتر
جزئیات چهره در شخصیت ها افزایش یافته است

مولتی پلیر رقابتی Gears 4 در حالت Versus در 60 فریم در ثانیه با وضوح 4K درایکس باکس وان X اجرا خواهد شد – با مقیاس رزولوشن انطباق پذیر برای حفظ این نرخ فریم – بدون در نظر گرفتن اینکه آیا یک بازیکن حالت Performance یا Visuals را انتخاب کرده است. (این چهار برابر رزولوشن حالت Versus در یک ایکس باکس معمولی است که حالت Multy player در 1080p60 اجرا می شد.)

به روز رسانی رایگان ایکس باکس وان X برای Gears 4 در کنار راه اندازی کنسول در سراسر جهان در 7 نوامبر در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*