هر آنچه می بایست در مورد XBOX One X دانست


kiyandadvar آبان 1, 1396 دقیقه مطالعه
هر آنچه می بایست در مورد XBOX One X دانست

کنسول آینده مایکروسافت قبلا به نام Project Scorpio نامگذاری شده بود و با وجود شایعاتی که از قبل بود میتوانیم آن را Xbox Scorpio یا Xbox S نامگذاری کنیم، از کنفرانس مطبوعاتی E3 2017 شرکت یاد کردیم که این سیستم را به طور رسمی به نام Xbox One X نامگذاری کرده اند.

ما قبلا می دانستیم که این سیستم شامل 8 هسته AMD SOC با یک GPU یکپارچه میباشد.

حال اطلاعات بیشتری را در مورد این کنسول در اختیار شما قرار میدهیم.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید :

مجله خبری ایشومر هر-آنچه-می-بایست-xbox-one-x-دانست2-300x169 هر آنچه می بایست در مورد XBOX One X دانست بازی و سرگرمی تكنولوژی

قیمت:

مایکروسافت اعلام کرد که Xbox One X به قیمت 499 دلار فروخته خواهد شد و این هزینه تقریبا 100 دلار بیشتر از قیمت خرده فروشی اعلام شده سونی برای PS4 Pro میباشد. لازم به ذکر است که Xbox One X به طور قابل توجهی قوی تر از آخرین کنسول سونی خواهد بود.

در حالی که 499 دلار ممکن است برای بعضی گرانقیمت باشد،اما با برخی از پیش بینی ها همخوانی دارد. مایکروسافت همچنین کنسول Xbox One S را برای بازی های 1080p ارزان تر ارائه می دهد. سیستم ارزان تر به تازگی قیمت 50 دلار کاهش یافته و 250 دلار قیمت دارد.

تاریخ انتشار:

این کنسول در تاریخ 7 نوامبر سال 2017 در سراسر جهان عرضه خواهد شد. این یک سال پس از عرضه PlayStation 4 Pro سونی است که در تاریخ 10 نوامبر سال 2016 به قیمت 399 دلار منتشر شد. در حالی که PS4 Pro بازی های خاصی را در 4K بازی می کند، بسیاری از آنها با استفاده از یک تکنیک رندر به نام رندر شطرنجی، مقیاس پذیر هستند. مایکروسافت اظهار می کند که Xbox One X “کنسول قدرتمند ترین در جهان” خواهد شد و می تواند بازی ها بطور نسبی با 4K واقعی اجرا کند.

مجله خبری ایشومر هر-آنچه-می-بایست-xbox-one-x-دانست3-300x168 هر آنچه می بایست در مورد XBOX One X دانست بازی و سرگرمی تكنولوژی

ابعاد و ظاهر:

30x24x6 Xbox One X سانتیمتر را جا مبگبرد، که مایکروسافت ادعا میکند کوچکترین کنسول Xbox را تا به امروز نشان میدهد. برای مثال، Xbox اندازه اصلی 34.3×26.3×8 سانتی متر است.

در حالی که ممکن است کوچکترین کنسول ایکس باکس تا به امروزXbox One X باشد،اما به طور قابل توجهی سنگین تر از Xbox One که وزن آن 8.4 پوند است میباشد. برای مثال،وزن Xbox One اصلی 7.8 پوند است.

بازی ها:

مایکروسافت یک سری از بازی های جدید را که Xbox One X را پشتیبانی می کنند، اعلام کرد. این بازی ها شامل Shadow Of War، Forza Motorsport 7، Assassin’s Creed: Origins و ده ها بازی دیگر است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*