مقایسه بین پلی استیشن پرو و ایکس باکس وان ایکس -قسمت دوم-


kiyandadvar آبان 21, 1396 دقیقه مطالعه
مقایسه بین پلی استیشن پرو و ایکس باکس وان ایکس -قسمت دوم-

طراحی:

هر دوی این کنسول ها دارای بدنه ی مات سیاه و سفید هستند. مسلما بزرگترین تفاوت میان آنها این است که ایکس باکس وان ایکس به میزان قابل توجهی با ابعاد 11.8×9.5×2.4 اینچ (29.9×24.1×6 سانتی متر) کوچک تر است، که کوچکترین کنسول مایکروسافت تا به امروز است. در مقایسه، پلی استیشن پرو با اندازه ای بزرگتر 12.8×11.6×2.1 اینچ (32.5×29.4×5.3 سانتی متر) فضا می گیرد. با وجود اندازه کوچکتر آن، ایکس باکس وان ایکس 1.2 پوند سنگین تر از پلی استیشن پرو است که وزن آن 8.4 پوند است.

مجله خبری ایشومر مقایسه-پلی-استیشن-پرو-ایکس-باکس-قسمت-دو-300x178 مقایسه بین پلی استیشن پرو و ایکس باکس وان ایکس -قسمت دوم- بازی و سرگرمی تكنولوژی  پلی استیشن پرو ایکس باکس وان ایکس

از نظر کارشناس ها، هر دو کنسول دارای سه پورت USB 3.0، SPDIF هستند. پلی استیشن پرو دارای پورت برای دوربین پلی استیشن خود است، در حالی که ایکس باکس وان ایکس دارای یک HDMI درونی اضافی و IR-out است.

هر دوی این کنسول ها بسیار بی صدا کار می کنند، اما ایکس باکس وان ایکس دارای سیستمی خنک تر می باشد و قدرت بیشتری را مصرف می کند. در آزمایش ما، ما ایکس باکس وان ایکس را در طول بازی با بیش از 170 وات افزایش دادیم. در همان زمان، درجه حرارت آن به 61 درجه سانتیگراد افزایش یافت. در مقابل، ما پلی استیشن پرو را امتحان کردیم که حدود 150 وات با دمای بالا در اواسط 40 درجه سانتیگراد در طی تست های مشابه انجام می شد.

برنده: ایکس باکس 

ما تمام بازی ها که نمره ی  70 و بالاتر را در سایت Metacritic داشتند را رتبه بندی کردیم، و دیدیم کدام کنسول بازی های قانع کننده تزی  را ارائه داده.

در حال حاضر، کتابخانه PS4 با 796 بازی پیش می رود. این انحصارها شامل بازی های قابل توجه مانند Persona 5، Uncharted 4، Bloodborne و Horizon Zero Dawn هستند.

کتابخانه ایکس باکس شامل 563 عنوان بازی است که امتیاز 70 و بالاتر دارد. این انحصارات کنسول مانند Gears of War 4، Forza Horizon 3،  و Ori and the Blind Forest، Cuphead و Killer Instinct است. مهم است که توجه داشته باشیم که اگر نسل Xbox 360 را از دست دادید، مایکروسافت هم در کنسول جدید خود برگشتی با بازی های Xbox 360 را نیز داشته است؛ برخی از آنها پیشرفت Xbox One X را دریافت خواهند کرد.

برنده:پلی استیشنمجله خبری ایشومر مقایسه-پلی-استیشن-پرو-ایکس-باکس-قسمت-دو-300x178 مقایسه بین پلی استیشن پرو و ایکس باکس وان ایکس -قسمت دوم- بازی و سرگرمی تكنولوژی  پلی استیشن پرو ایکس باکس وان ایکس

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*