مد و تکنولوژی در مرکز خرید پالادیوم تهران میزبان هنرمندان


admin دی 8, 1395 دقیقه مطالعه
مد و تکنولوژی در مرکز خرید پالادیوم تهران میزبان هنرمندان

به گزارش مجله خبری ایشومر :

مجله خبری ایشومر modotech-mag-eshomer-300x131 مد و تکنولوژی در مرکز خرید پالادیوم تهران میزبان هنرمندان مد و پوشاک هنر  هنرمندان مرکز مد فن­آوری خرید تهران تکنولوژی پالادیوم اطلاعات

کارآفرینی مد و تک “modotech” در سه روز پایانی هفته و در تاریخ‌های ٨، ٩ و ١٠ دی‌ماه در مرکز خرید پالادیوم برگزار می‌شود.

حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و

شاهین فاطمی، موسس و مدیرعامل برند درسا از جمله سخنرانان حاضر در این رویداد هستند.

مدوتک “modotech” یک رویداد کارآفرینى با تمرکز بر صنعت مد و فناورى اطلاعات بوده و مهمترین هدف و رسالت آن کمک به رشد و توسعه صنعت

مد و لباس کشور و معرفى کارآفرینان و افراد خلاق این بخش است.

از این رو با توجه به روند رو به رشد صنعت مد و پوشاک در کشور و همچنین ترکیب این صنعت با حوزه‌هاى تجارت الکترونیک و فنآورى اطلاعات و تاثیر مثبت و چشمگیر آن در این مسیر توسعه، این رویداد برنامه ریزى شده است.

این رویداد در دو بخش آموزشی و مسابقه­‌ای برگزار می­‌گردد. در بخش آموزشی

کارگاه طراحی مدل­های موفق کسب و کار ویژه صنعت مد و پوشاک، ابزارهای لازم برای مدیریت مدل‌ها و معرفی آن به همکاران و سرمایه‌گذاران آموزش داده می‌شود‌.

در بخش مسابقه­­‌ای با الگوبرداری از مدل­های موفق رویدادهای جهانی و در طی سه روز آخر هفته برگزار می‌شود و در آن گروه‌های مختلف زیر نظر اساتید برجسته طی ۵۴ ساعت و در یک فضای واقعی به کار بر روی ایده­‌هایشان

و ارائه مدل مناسب از کسب و کار و ساخت یک نمونه اولیه از آن می­‌پردازند. همچنین در این رویداد شرکت­‌کنندگان یاد می­‌گیرند چگونه درست فکر کنند و ایده خود را در جهتی درست و عملی شدن رشد دهید.

در بخش مسابقه­‌ای، شرکت­‌کنندگان در روز اول ایده‌های خود را مطرح می‌کنند و از بین ایده‌های مطرح شده، بهترین ایده­‌ها با رای داوران انتخاب می‌شوند. سپس صاحبان ایده­‌های برگزیده، شروع به تیم‌‌سازی و جذب تخصص­‌های لازم برای اجرای ایده خود می­‌کنند و پس از تشکیل تیم­‌ها روز اول به پایان می­رسد.

در روز دوم تیم­ها در یک فضای مشترک قرار می­گیرند و با کمک و راهنمایی مربیان با تجربه که خود از میان کارآفرینان موفق می­باشند شروع به اجرایی نمودن ایده­های خود می­نمایند. با شروع روز سوم تیم­ها تمام سعی خود را برای ارائه یک نمونه اولیه از ایده­یشان بکار می­گیرند.

عصر روز سوم زمان ارائه ایده­ها و محصول اولیه در حضور هیئتی از داوران که از میان کارآفرینان موفق، اساتید دانشگاهی و سرمایه­گزاران ارائه می­نمایند.

بطوری که گروه‌ها با ارائه توضیحات در زمینه توجیه اقتصادی طرح، ارزشی که ارائه می‌دهد و افرادی که به عنوان مصرف‌کنندگان نهایی در نظر گرفته شده‌اند و… از طرح خود دفاع می‌کنند. در نهایت سه تیم برتر با رأی نهایی داوران انتخاب می‌شوند. تیم­های تشکیل شده می­‌توانند تیم خود را بعد از این رویداد حفظ کرده و با تجربه­‌هایی که به دست آورده­‌اند استارت‌آپ خود را تبدیل به یک شرکت سودآور نمایند.

در حقیقت رویداد مدوتک مکان و فرصت مناسبی برای راه­‌اندازی کسب و کارهایی است که بر پایه فن­آوری اطلاعات در بخش صنعت مد و لباسمی­باشدکه در آن ایده­پردازان و عاشقان کسب و کار می­توانند تیم خود را تشکیل دهند و با کمک شرکای تازه خود اولین تجربه کارآفرینی را در یک فضای کم حاشیه و بدون ریسک تجربه کنند.

همچنین علاوه بر موارد فوق می­توان به آموزش کارآفرینان جوان و آشنایی آن‌ها با کار آفرینان دیگر، سرمایه‌گذاران، مشتریان و بازار، به عنوان کارکردهای این رویداد اشاره کرد.از طرفی کارآفرینان در کوتاه‌ترین زمان، در یک آخر هفته، می‌توانند مسیر دقیقی را برای شناسایی بازار و مخاطبان خود طی کنند و با فرآیند طراحی کسب و کار آشنا شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*