لو رفتن طرح گوشی نوبیا زد تی ایی(ZTE)


admin آذر 11, 1395 دقیقه مطالعه
لو رفتن طرح گوشی نوبیا زد تی ایی(ZTE)

آخرین محصولی که با نمایشگر بدون حاشیه عرضه شد، گوشی هوشمند شیائومی می میکس با ابعاد ۶.۴ اینچ بود . حال با توجه به شایعات منتشر شده، این‌گونه به نظر می‌رسد که نوبیا نیز قصد دارد تلفن هوشمندی با نمایشگر بدون حاشیه تولید کند.

تاکنون کمپانی‌های مختلفی دست به ساخت تلفن‌های هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه زده‌اند یا اینکه اعلام کرده‌اند که می‌خواهند محصولی با این مشخصات تولید کنند.

اگرچه هنوز نوبیا رسما ساخت چنین محصولی را تائید نکرده است؛ اما به‌تازگی رندرهایی از تلفن هوشمند در دست ساخت نوبیا منتشر شده که این گفته‌ها را تایید می‌کند. تصاویر رندر منتشر شده در ویبو، به ما کمک می‌کنند تا نگاه اولیه‌ای به طراحی و شکل و ظاهر محصول احتمالی نوبیا بیندازیم.

طراحی دوربین جلوی گوشی شیائومی می میکس نیز جالب است و در انتهای این تلفن هوشمند قرار دارد؛ اما طراحی کشویی تلفن هوشمند نوبیا باعث خواهد شد که نه‌تنها بتوان از یک گوشی با نمایشگر بدون حاشیه بهره برد بلکه دوربین جلو نیز به‌صورت کشویی در بالای این محصول قابل استفاده باشد.

در رندرها می‌توان مشاهده کرد که تلفن هوشمند جدید نوبیا تنها در قسمت پایین نمایشگر دارای حاشیه است. البته دوربین جلویی در تصاویر مشاهده نمی‌شود. اگرچه باید بدانید که این گوشی دارای طراحی کشویی است و دوربین جلو در قسمت کشویی کار گذاشته شده است.

در انتهای محصول معرفی نشده نوبیا، می‌توان یک میکروفون، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و درگاه اتصال USB را مشاهده کرد. یک بلندگو و حسگر اسکنر اثرانگشت در پشت این گوشی کار گذاشته شده است و کلید‌های ولوم صدا و پاور در سمت راست قرار دارند. همچنین در طرف چپ می‌توان درگاه سیم‌کارت را مشاهده کرد.
درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که تصاویر رندر منتشرشده مربوط به گوشی هوشمندی هستند که طراحی آن به مرحله نهایی نرسیده است و شاید با محصول نهایی نوبیا متفاوت باشد

در تصاویر رندر می‌توان مشاهده کرد که قاب پشتی گوشی در رنگ‌ها و طراحی‌های مختلف از جمله چوب بامبو، چرم و سرامیک عرضه خواهد شد.
مجله خبری ایشومر

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*