راه کار هایی مناسب برای دندان های حساس – مجله خبری ایــــــــــــشومر


admin بهمن 30, 1399 دقیقه مطالعه
راه کار هایی  مناسب برای دندان های حساس – مجله خبری ایــــــــــــشومر

به گزارش مجله خبری ایشومر :

مجله خبری ایشومر images راه کار هایی  مناسب برای دندان های حساس - مجله خبری ایــــــــــــشومر سبک زندگی سلامت و پزشکی  هایی فلوراید راه کار دندان های دندان حساسیت حساس پیشگیری پوسیدگی برای

دندان هایتان حساس شده؟ علل بسیاری در حساسیت دندان هایتان دخیل است. ما در این مقاله با ذکر راهکارهای مرتبط دلایل این امر را هم شرح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید تا راهکارهای موثر به منظور کاهش یا از بین بردن حساسیت دندان هایتان را معرفی کنیم.
مسواک را آرام روی دندان هایتان بکشید
هیچ فکر کرده اید وقتیکه مسواک های زبر حاوی خمیردندان لبریز شده را به شدت روی دندان هایتان می کشید، چه اتفاقی می افتد؟ خطر ابتلا به حساسیت دندان را دوبرابر کرده اید! مسواک زدن های بیش از حد خشن لثه هایتان را از دندان هایتان دور کرده و عصب دندان هایتان را بی حفاظ خواهد کرد. درد حساسیت دندان هایتان ناشی از این امر است.

بنابراین، حواستان باشد هنگامیکه مسواک می زنید آرام آن را بالا و پائین حرکت دهید. به گونه ای که فقط دو بار این عمل را روزانه در دو دقیقه انجام دهید. و از مسواک زدن از سمت راست به چپ و معکوس آن پیشگیری کنید.
از خمیردندان ضد حساسیت استفاده کنید. از انواع خمیر دندان سنسوداین استفاده نمایید این برند تلاش خود را بر روی محصولات مراقبت از دهان و دندان گذاشته است و

امروزه از برترین برندهای موجود در بازار برای خمیر دندان ضد حساسیت یا خمیر دندان مناسب برای دندان های حساس می باشد.

مجله خبری ایشومر خمیر_دندان_سنسوداین-300x300 راه کار هایی  مناسب برای دندان های حساس - مجله خبری ایــــــــــــشومر سبک زندگی سلامت و پزشکی  هایی فلوراید راه کار دندان های دندان حساسیت حساس پیشگیری پوسیدگی برای

از نوشیدنی های حاوی اسید اجتناب کنید.
با دهانشویه حاوی فلوراید شستشو بدهید. استفاده از این دهان شویه ها باعث می شود که حساسیت دندان شما کم شود.
دهانشویه حاوی فلوراید لایه های مینای روی دندان هایتان را به منظور از بین بردن حساسیت تقویت خواهد کرد. فلوراید جز اثر کاهش حساسیت از پوسیدگی دندان هایتان و ایجاد حفره پیشگیری می کند. فقط به یاد داشته باشید پس از مسواک زدن دندان هایتان را روزانه با دهانشویه فلورایددار شستشو دهید.

استفاده از خمیردندان های ضد حساسیت مانند خمیر دندان سنسوداین حاوی ترکیباتی است که به پیشگیری از انتقال حس به عصب دندان کمک خواهد کرد. بنابراین، اگر دوبار در روز از آن استفاده کنید، در عرض چند هفته حساسیت دندانتان کمتر شده و از بین خواهد رفت.

Source link

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*