با اپلیکیشن موبایل «Ready4GRE» خود را برای شرکت در آزمون GRE آماده کنید


admin دی 4, 1395 دقیقه مطالعه
با اپلیکیشن موبایل «Ready4GRE» خود را برای شرکت در آزمون GRE آماده کنید
مجله خبری ایشومر 76551864_84682786cfbbf با اپلیکیشن موبایل «Ready4GRE» خود را برای شرکت در آزمون GRE آماده کنید تكنولوژی  موبایل شرکت خود برای اپلیکیشن آزمون Ready4GRE GRE آماده کنید

اگر تحصیلات کارشناسی را در ایران گذرانده و برای تحصیلات تکمیلی به دنبال گرفتن بورسیه برای دانشگاه های خارج از کشور هستید، احتمالا قبولی در آزمون GRE یکی از سخت ترین چالش های پیش روی شماست.
ملاک بسیاری از دانشگاه های معتبر آمریکا و کانادا برای پذیرش دانشجو در مقاطع ارشد و دکتری، نمره بالا در آزمون GRE است؛ مخفف Graduate Records Examination که در واقع معیار استانداردی برای سنجش توانایی ها و معلومات دانشجویان فارغ التحصیل محسوب می شود.

آزمون GRE برای تفکیک دانشجوهایی که از پس این موضوع بر می آیند با آن هایی که نمی توانند طراحی شده و به جرأت یکی از سخت ترین آزمون های زبان دنیاست. اگر عزم تان را برای شرکت در این آزمون جزم کرده اید، اپلیکیشن Ready4GRE می تواند کمک حال بسیار خوبی جهت موفقیت در این آزمون باشد.
به عقیده هیئت علمی بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می بایست به جز مکالمه قوی، قدرت استنتاج و تحلیل مسائل سیاسی و اجتماعی روز را داشته باشند و بتوانند این تحلیل ها را به رشته قلم درآورند.
اپلیکیشن طوری طراحی شده که اگر میزان شناخت تان به آزمون در حد صفر باشد، با دنبال کردن متد آموزشی الگوریتمی آن می توانید به بالاترین درجه تسلط بر سوالات برسید. سوالات تستی Verbal و Quantitative با پاسخ های تشریحی شما را با فضای آزمون آشنا می کنند، و فلش کارت ها مفاهیم را در مدت زمانی کوتاه ملکه ذهن تان خواهند کرد.
کمی که در آزمون های اپلیکیشن پیش بروید،

Ready4GRE آمار و ارقام پیشرفت تان را نیز به نمایش می گذارد و تخمین می زند که چند درصد برای شرکت در آزمون آمادگی دارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*