گلکسی S8 همراه با اسکنر چشم بسیار قوی


admin آذر 29, 1395 دقیقه مطالعه
گلکسی S8  همراه با اسکنر چشم بسیار قوی

 

سامسونگ در نوت ۷ اسکنر عنبیه چشم را ارائه کرد، شایعاتی در رابطه با عرضه اسکنر عنبیه چشم بسیار قوی بر روی S8 این روزها بسیار شدت گرفته است، اگر این اسکنر بر روی S8 ارائه شود ما با سیستم بسیار قدرتمندی روبه رو خواهیم بود.
مجله خبری ایشومر mag-eshomer-samsung-scane-eye-300x158 گلکسی S8  همراه با اسکنر چشم بسیار قوی تكنولوژی موبایل و تبلت  گلکسی عنبیه سامسونگ چشم انگشت اثر S8

گلکسی S8 همراه با اسکنر چشم بسیار قوی

مجله خبری ایشومر :
سامسونگ گلکسی S8 یکی خبرساز ترین دستگاه های این روزها است، این دستگاه قرار است پرچم دار بعدی سامسونگ باشد، پس از شکست نوت ۷ همه چشم ها به S8 خیره است.

در گلکسی S8، به احتمال بسیار زیاد ویژگی نوت ۷، یعنی اسکنر عنبیه چشم را مشاهده خواهیم کرد. یکی دیگر از شایعاتی که در رابطه با S8 بسیار قوت یافته است، صفحه نمایش این دستگاه است که قرار است

از صفحه نمایش با پوشش ۱۰۰ درصد برخوردار باشد و هم چنین در S8 از اسکنر اثرانگشت در زیر شیشه صفحه نمایش این دستگاه استفاده می شود و دکمه هوم بر روی صفحه نمایش این دستگاه قرار نخواهد داشت.

به این نکته پی برد که سخت افزار S8 از قدرت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. نوت ۷ نیز از حسگر عنبیه چشم خوبی برخوردار بود ولی مشکل باتری این دستگاه نگذاشت به خوبی در بازار بدرخشد. همان طور که اشاره شد حسگر اثر انگشت S8 نیز از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و هم چنین انتظار می رود از قدرت بیشتری نیز برخوردار باشد.
امروز شاید کمتر کسی از حسگر عنبیه چشم برای قفل کردن دستگاه خود استفاده کند، بیشتر افراد از اسکنر های اثر انگشت برای امنیت دستگاه های خود استفاده می کنند، البته باید اشاره کرد که تاکنون ثابت شده است که حسگر عنبیه چشم از بالاترین امنیت برخوردار است و حسگر اثر انگشت امنیت بالایی ندارد. براساس آخرین اطلاعات درز کرده حسگر عنبیه چشم در S8، از قدرت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.
براساس خبری که از یکی از منابع چینی منتشر شده است,S8 از حسگر عنبیه چشم برخوردار خواهد بود که این حسگر از حسگر نوت ۷ نیز قوی تر خواهد بود. براساس این خبر می توان

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*