نخستین خودرو احساساتی کانسپت هوندا نئو وی ( NeuV )


admin دی 1, 1395 دقیقه مطالعه
نخستین خودرو احساساتی کانسپت هوندا نئو وی ( NeuV )

 

مجله خبری ایشومر 76399650_84477804acead نخستین خودرو احساساتی کانسپت هوندا نئو وی ( NeuV ) تكنولوژی خودرو  هوش هندا نئو وی مصنوعی خودرو احساسات اتومبیل NeuV
مجله خبری ایشومر – با فکر کردن به احساسات و هوش مصنوعی اتومبیل، ناخودآگاه به یاد هوش
مصنوعی هال ۹۰۰۰ در فیلم ادیسه فضایی می افتیم.

افراد علاقه مند به صنعت خودروسازی و اتومبیل ها، غالبا خودروها را دارای احساس می دانند. آنها به یک خودرو تنها به عنوان یک ابزار رفت و آمد نگاه نکرده، بلکه برای آنها شخصیت و احساسات قائل هستند.
به گزارش مجله خبری ایشومر به نقل از انگجت، با این حال طرح مفهومی خودروی جدید هندا (Honda ) با نام نئو وی ( NeuV ) تمامی این مسائل را تغییر می دهد.

هندا از این خودرو به عنوان اولین خودروی اتوماتیک حمل و نقل راه دور که دارای احساسات است یاد می کند.
بر طبق گزارش خبرنگاران مختلف، این خودرو قادر است نسبت به مکالمات و احساسات سرنشینان، از خود عکس العمل نشان دهد تا بتواند با سرنشینان خود ارتباط عمیق تری برقرار کند. هندا با همکاری شرکت کوکورو اس بی ( Cocoro SB ) دست به ساخت مدلی مفهومی از این اتومبیل عجیب زده است.
داشتن یک خودرو که دارای احساس بوده که احساسات آن با احساسات سرنشینان هماهنگ است برای همگان امری عجیب و تازه است. این مفهوم کاملا جدید بوده و بسیاری از متخصصین نسبت به نحوه عملکرد این خودرو نامطمئن و در برخی موارد بدبین هستند.
بسیاری امیدوارند که طراحی احساسات این خودرو بر خلاف ظاهر خشن آن، برگرفته از احساسات خوب و خوشایند باشد. تصور کنید با روحیه ای شاداب و سرزنده مشغول رانندگی با این وسیله ی نقلیه هستید.

 

مطمئنا رانندگی با اتومبیلی که با احساسات شما شریک است، در این مورد شاید عملی لذت بخش به نظر بیاید. اما اگر خودروی شما ناراحت و یا عصبانی بوده و این ناراحتی و عصبانیت در نحوه عملکرد آن تاثیر بگذارد، ممکن است مشکلاتی جدی گریبان گیر راننده و سرنشینان این خودرو شود.

 

Source link

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*