معرفی قالیشویی آنلاین نیک و خدمات آن


shohreh فروردین 9, 1399 دقیقه مطالعه
معرفی قالیشویی آنلاین نیک و خدمات آن

با مجله خبری ایشومر در کسب و کار همراه شوید :

قالیشویی نیک از قالیشوییهای مجهز و با سابقه می باشد که علاوه بر روش سنتی با به روز کردن خدمات خود ، قالیشویی آنلاین نیک را نیز راه اندازی کرده است.

از این پس شما مشتریان محترم می توانید شستشوی فرش دستبافت ، ماشینی ، گلیم ، موکت ، تشک ، مبل و … را به صورت آنلاین نیز درخواست نمایید.

کافیست که در سایت نیک مشخصات خود نظیر نام خانوادگی ، شماره تلفن ، آدرس و نوع درخواست خود اعم از  شستشوی فرش دستبافت ، ماشینی ، گلیم ، موکت ، مبل و خدماتی نظیر : ریشه زنی فرش ، رفوگری ، لکه گیری و همچنین تاریخ دریافت فرش توسط این قالیشویی آنلاین را انتخاب و سفارش خود را ثبت نمایید تا در اولین زمان ممکن این خدمات برای شما انجام شود.

شستشوی فرش دستبافت و ماشینی و موارد دیگر توسط این قالیشویی آنلاین به صورت اتوماتیک و توسط ماشین های مجهز و طبق فناوری روز انجام خواهد شد ، استفاده از این امکانات سبب می شود که کوچک ترین آسیبی به فرش و قالی های شما وارد نشود.

به کار گرفتن کارکنان و متخصصان مجرب در قالیشویی آنلاین نیک سبب شده که این کار برای شما در عالی ترین حالت ممکن انجام شود.

روش کار در قالیشویی آنلاین نیک طبق مراحل زیر انجام می شود:

قبل از شستشوی فرش ، قالی و … ابتدا اصلاحاتی نظیر : رفوگری فرش ، لکه بری و ریشه زنی فرش انجام می شود تا برای شستشو به خوبی آماده شوند ، پس از آن بر طبق نوع فرش دستبافت و یا ماشینی ، مواد شوینده آن نظیر شامپو فرش و … انتخاب می شود ، تا احتمالات تداخل رنگ ها در فرش ها به صفر رسد ، گاهی برای ثابت نگه داشتن رنگ ها از مواد ثابت کننده رنگ استفاده می شود ، سپس مراحل زیر با دقت زیاد انجام می شود.

1.خاک گیری فرش

2.شستشوی فرش دستبافت ، ماشینی و یا موکت و … با رعایت آب کر اسلامی

3.آب گیری فرش با دستگاه های پیشرفته

4.خشک کردن فرش در گرمخانه مجهز و به روز

5.کنترل نهایی فرش توسط متخصصان

6.لول و کاور کردن فرش

7.اطلاع رسانی به مشتری جهت تحویل فرش

هدف این قالیشویی آنلاین از روز اول تاسیس تا به امروز مشتری مداری و خدمت رسانی به هموطنان عزیز بوده و می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*