مصاحبه زنده جک دورسی مدیرعامل توییتر با ادوارد اسنودن


admin آذر 23, 1395 دقیقه مطالعه
مصاحبه زنده جک دورسی مدیرعامل توییتر با ادوارد اسنودن

 

مجله خبری ایشومر 75939775_83826955dadbc مصاحبه زنده جک دورسی مدیرعامل توییتر با ادوارد اسنودن داستان موفقیت موفقیت  مصاحبه مدیرعامل شبکه زنده دورسی جک توییتر اسنودن ادوارد اجتماعی

مجله خبری ایشومر –

با هشتگ #AskSnowden

در اکانت توییترتان سوالاتی که از ادوارد اسنودن دارید را مطرح کنید تا به صورت زنده به آن پاسخ داده شود.

به گزارش ایشومر از فارس، جک دورسی مدیرعامل توییتر تا ساعاتی دیگر با ادوارد اسنودن کارمند سابق سازمان سیا از طریق برنامه پخش زنده ویدئویی پریسکوپ گفتگو خواهد کرد و سوالاتی که از طریق توییتر ارسال شود را از این افشاگر می پرسد.

علاقمندان به کسب اطلاع از تازه ترین دیدگاه های ادوارد اسنودن، افشاگر جاسوسی های سایبری کاخ سفید می توانند سوالات خود را در توییتر مطرح کنند تا در یک مصاحبه زنده اینترنتی از وی پرسیده شود.

جک دورسی مدیر عامل توییتر خود از حامیان اسنودن است و قبلا خواستار عفو و بخشش وی توسط دولت آمریکا شده بود. مصاحبه یادشده ساعت ۹ صبح به وقت محلی آغاز می شود و از حساب کاربری @PardonSnowden قابل مشاهده است. کاربران می توانند با استفاده از هشتگ #AskSnowden سوالات خود را از اسنودن مطرح کنند.
توییتر که همیشه محلی برای تضارب آرا و بحث و تبادل نظر میان کاربران مختلف بوده این بار شاهد حضور ادوارد اسنودن برای پاسخ گویی به سوالات متنوع است و این در حالی است که اسنودن خود در این شبکه اجتماعی دارای حساب کاربری است.

 

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*