بهترین راهکارهای ست کردن لباس با اکسسوری مردانه

بهترین راهکارهای ست کردن لباس با اکسسوری مردانه

بهمن 23, 1399
دقیقه مطالعه

چرا استفاده از اکسسوری های مردانه روز به روز بیشتر می شوند ؟

زیرا اگر ما آنها را به شیوه ای مناسب ست نماییم ظاهر ما ن را از حالت معمولی به ظاهری منحصر به فرد تبدیل خواهد کرد.

 و هیچ چیز نمی تواند از قدرت یک هماهنگی مناسب میان اکسسوری مردانه در ظاهر ما ، کم نمایدخرید اکسسوری مردانه تان را جوری انجام دهید که بتواند در ظاهرتان یک دستی ایجاد کند ، توجه به نکاتی مانند رنگ ، نوع یراق و رنگ آن با سایر اکسسوری ها در درجه اول اهمییت قرار دارند .

برای ایجاد ظاهری یک دست به جزییات لباس تان بیشتر توجه نمایید ، زیرا همین جزییات هستند که شما را از دیگران متمایز خواهد کرد.

اکسسوری ها در بین مردان و زنان محبوب هستند. با این حال ، مردان انتخاب های کمتری نسبت به زنان دارند.

اولین و مهمترین خصویصت در ظاهر مردان این است که لباس مردان باید شسته و رفته باشد. این بدان معنی است که آنها باید به درستی تمیز شده باشند. در ابتدا ممکن است به نظر مرتب آیند، اما گاهی اوقات یقه ی نرم و صاف و یا شلوار چین و چروک دار ممکن است توجه بیشتری را نسبت به موهای بی عیب و نقص داشته باشد.

که این باعث می شود تمام تلاش های شما که برای داشتن ظاهری مناسب انجام داده اید ، در نهایت به هدر رود.

بنابراین، اولین گام شما ، باید داشتن لباس های مرتب و اتو کشیده شده باشد.

دومین عامل مهم مراقبت از کفش هاست. حتی اگر عادت داشته باشید که کفشهایتان را به طور مرتب عوض کنید، به خاطر داشته باشید، کفش های گلی و یا گرد و خاک نشسته ممکن است کل ظاهر شما را بد جلوه دهد.

 کفش ها از عوامل ضروری لوازم جانبی مردانه می باشند. بنابراین شما باید حداقل دو جفت کفش چرم خوب و کمربندهای چرمی مردانه مرتب داشته باشید، مخصوصا در رنگ های سیاه و قهوه ای که برای هر لباسی مناسب باشد.

مجله خبری ایشومر بهترین-راهکارهای-ست-کردن-لباس-با-اکسسوری-مردانه بهترین راهکارهای ست کردن لباس با اکسسوری مردانه مد و پوشاک هنر  خرید اکسسوری اکسسوری مردانه

علاوه بر این، فراموش نکنید که کفش هایتان را همیشه مرتب و واکس زده نگهداری نمایید.

همراه با کمربند و کفش های ایتالیایی، اکسسوری مردانه دیگر با کیفیت خوب که همان جوراب مردانه می باشد مورد نیاز است.

به طور معمول، رنگ جوراب ها باید با رنگ کفش مطابقت داشته باشد،

اما شما می توانید از جوراب های رنگارنگ نیز استفاده نمایید.

اگر می خواهید توجه دیگران را به خود جلب کنید و یا می خواهید شخصیت شاد و سر زنده خود را در محل کار نشان دهید، می توانید از جوراب های رنگی طرح دار استفاده نمایید.

کت و شلوار خود را با رنگ جوراب تان ست نمایید.

اگر شما به یک رویداد رسمی دعوت شده اید ، می توانید رنگ کراوات خود را با رنگ جوراب تان هماهنگ سازید. پس به هنگام خرید کراوات و جوراب به این نکته توجه نمایید.

شما همچنین می توانید از ایده های زنان در مورد انتخاب رنگ و طرح کراوات و یا پاپیون ، دستمال جیب و یا از دیگر اکسسوری مردانه استفاده نمایید.

مجله خبری ایشومر بهترین-راهکارهای-ست-کردن-لباس-با-اکسسوری-مردانه-مجله-خبری-ایشومر-1 بهترین راهکارهای ست کردن لباس با اکسسوری مردانه مد و پوشاک هنر  خرید اکسسوری اکسسوری مردانه

کیف پول شما نیز یکی دیگر از لوازم جانبی می باشد که بسیار به چشم خواهد آمد.

جنس کیف پول مردانه بهتر اسن که چرم باشد و رنگ آن با دیگر اکسسوری های لباس مانند بند ساعت  ، دستبند و رنگ کفش هاهنگ شود.

از موارد دیگر از اکسسوری مردانه ، عینک آفتابی می باشد،که می تواند ظاهر شما را طبق مد روز پیش ببرد.

مهمتر از همه این موارد ، از لوازم جانبی های مهم دیگر ، اعتماد به نفس و خلق و خوی خوب است. علاوه بر این، فراموش نکنید که از رنگ ها و تناسبات رنگی میان آن ها بین دیگر اجزای لباس تان استفاده نمایید.

خرید دستبند ، سنجاق کت ، سنجاق کراوات ، کراوات ، پاپیون ، اسکارف ، دستمال سر و سایر اکسسوری های پر مصرف خود را از فروشگاه همواره تخفیف ایشومر انجام دهید و ظاهری شیک و به روز را تجربه نمایید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*