با اپلیکیشن OverSkreen: مرور سایت در مرورگر شناور


admin آذر 18, 1395 دقیقه مطالعه
با اپلیکیشن OverSkreen: مرور سایت در مرورگر شناور

به گزارش مجله خبری ایشومر :

مجله خبری ایشومر 75615273_83372733aaaac با اپلیکیشن OverSkreen: مرور سایت در مرورگر شناور تكنولوژی نوآوری  مرورگر شناور سایت اپلیکیشن OverSkreen مرور

OverSkreen مرورگری شناور برای گوشی های اندروید است که با آن می توانید لینک های دریافتی در اپلیکیشن های مختلف را بدون خروج از آن ها اجرا کنید.

 

این روزها بخش مولتی تسکینگ و سرعت عمل در اجرای درخواست ها به یکی از داغ ترین موضوعات دنیای تکنولوژی تبدیل شده است؛ به طوری که حتی ثانیه هایی که برای باز شدن یک مرورگر نیاز است به چشم توسعه دهندگان آمده اند و اپلیکیشن هایی برای رفع این تأخیرها و جابه جایی های نه چندان ضروری ساخته و منتشر کرده اند.

 

راه حلی که برای چنین موضوعی توسط توسعه دهندگان به وجود آمد، مرورگر شناور است؛ به این صورت که با لمس یک لینک در هر برنامه ای مانند اینستاگرام یا تلگرام، به جای آنکه به کل از اپلیکیشن در حال اجرا خارج و به مرورگر گوشی منتقل شوید؛ می توانید با استفاده از مرورگرهای شناور، لینک های لمس شده را در یک پنجره ی پاپ آپ باز کنید و در حالی که اپلیکیشن اصلی در حال اجرا است، یک پنجره ی کوچک و شناور نیز روی آن در اختیار داشته باشید.

با لمس یک لینک و انتخاب OverSkreen برای باز کردن آن، یک پنجره ی کوچک روی اپلیکیشن فعلی در اختیار خواهید داشت که می توانید محتویات وب سایت را به طور کامل و استاندارد در آن مشاهده کنید. نکته ی جالب این مرورگر قابلیت Minimize شدن آن است؛ به این صورت که با کشیدن این پنجره به گوشه های صفحه نمایش، پنجره ی پاپ آپ تبدیل به یک آیکون گرد و کوچک می شود تا علاوه بر آنکه کمترین حجم ممکن را از صفحه نمایش اشغال کند، همیشه در دسترس شما باشد تا در عرض یک ثانیه با لمس آن، مجددا پنجره ی پاپ آپ را در اختیار داشته باشید.

 

OverSkreen یکی از بهترین اپلیکیشن های شناوری است که برای مرور وب در اندروید ساخته شده است. با این مرورگر می توانید به تعداد نامحدودی مرورگر شناور دسترسی داشته باشید و به سادگی هر چه تمام تر بین آن ها جابه جا شوید.

 

 

Source link

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*