آیا یوگا می تواند بر درمان میگرن تاثیر گذار باشد؟


shohreh اردیبهشت 22, 1398 دقیقه مطالعه
آیا یوگا می تواند بر درمان میگرن تاثیر گذار باشد؟

یوگا می تواند بیش از تاثیری که این ورزش برای تناسب اندام باشد بر روی بدن عمل کند. حرکات یوگا می تواند آرامش را به ذهن و بدن و همچنین کمک به درمانی بیماری هایی مانند اضطراب، افسردگی و سردردهای نظیر میگرن نماید.

مجله خبری ایشومر آیا-یوگا-می-تواند-بر-درمان-میگرن-تاثیر-گذار-باشد؟مجله-خبری-ایشومر آیا یوگا می تواند بر درمان میگرن تاثیر گذار باشد؟ سبک زندگی  یوگا درمان میگرن

دقیقا مشخص نیست که چگونه یوگا بدن را به این شیوه تغییر می دهد، هر چند سیستم عصبی پاراسمپاتیک (PNS) ممکن است نقش داشته باشد. در طول انجام یوگا، حرکات آن می تواند ضربان قلب و فشار خون شما را کاهش دهد. این به بدن شما اجازه می دهد پس از یک رویداد استرس زا، سر درد شما را بهبود دهد.

میگرن شدیدتر از سردرد است. آنها به طور معمول توسط یک درد در یک طرف از سر آغاز می شود و اغلب با تهوع ، سرگیجه و حساسیت به نور و صدا همراه می شوند. میگرن می تواند از چند ساعت تا چند روز به طول انجامد.

یوگا نه تنها یك روش جامع برای مبارزه با میگرن است، بلكه به عنوان یك روش پیشگیرانه برای كاهش درد میگرن نیز می تواند موثر باشد.

آزمایشات محتلف نشان داده است که در افرادی که یوگا را علاوه بر رژیم درمان منظم خود نیز تمرین می کنند، فرکانس و شدت سردرد نیز کاهش می یابد.

به طور کلی یوگا تعادل قلب را بهبود می بخشد. اختلالات در سیستم عصبی اتونومیک و در تنظیم سیستم گردش خون با میگرن همراه است. اگر این تعادل بازسازی شود احتمال ابتلا به میگرن کاهش می یابد.

بعضی از حرکات یوگا باعث افزایش گردش خون و بهبود جریان خون در مغز شما می شود. این ممکن است هر گونه درد و یا احساسات خشمگینی را که شما دارید را کاهش دهد.

در اینجا چهار علت وجود دارد که ممکن است به کاهش علائم درد به شما کمک کند و حالت های جسمی، ذهنی و احساسی شما را متعادل سازد.

ادامه دارد…

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*