رشد فوق العاده کسب و کار EA Sport در سال فعلی


kiyandadvar آبان 10, 1396 دقیقه مطالعه
رشد فوق العاده کسب و کار EA Sport در سال فعلی

Electronic Arts درآمد خود را برای فصل دوم مالی خود، که در تاریخ 30 سپتامبر 2017 به پایان رسید، گزارش کرده است.

در این دوره اکثر بازی های اصلی ورزشی خود را منتشر کرد و EA کاملا از نتایج به دست آمده خوشحال بود.

Blake Jorgensen گفت: “ما شاهد یک تغییر قابل توجه در فروش دیجیتال عناوین ورزشی خود و رشد قابل توجه در Team Ultimate Team بودیم.

عناوین ورزشی ما یک بار دیگر ارزش خود را در ارائه یک عملکرد پایدار و قابل اعتماد نشان داده اند. این عملکرد ما نشان می دهد که ما چگونه توانستیم کسب و کار خود را هدایت کنیم و آنرا روز به روز بهبود ببخشیم.

مجله خبری ایشومر رشد-فوق-العاده-کسب-و-کار-ea-sport-در-سال-فعلی2-300x110 رشد فوق العاده کسب و کار EA Sport در سال فعلی بازی و سرگرمی تكنولوژی  بازی EA

در واقع،سود خالص شبکه های دیجیتال (آنچه که EA قبلا در مورد فروش خالص خود گفته است) در مدت 12 ماهه پایانی در ماه سپتامبر، 26 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و به رقم 3.24 میلیارد دلار رسیده. در طول سه ماهه دوم، درآمد حاصل از فروش دیجیتال 689 میلیون دلار بود که از 566 میلیون دلار در سال گذشته با افزایش همراه بوده است. با این حال، این حرکت به سوی تمرکز بر روی فروش دیجیتال منجر به کاهش درامد از “کالاهای بسته بندی شده و سایر درآمد حالص” شد که به رقم 270 میلیون دلار رسید که نسبت به 332 میلیون دلار سال پیش کاهش یافته است. با این حال، مجموع درآمد خالص این شرکت 959 میلیون دلار بوده که این مبلغ در سال گذشته 898 میلیون دلار بوده است.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید:

EA کمی درباره بازی های جدید خود اطلاعات به اشتراک گذاشت،که گفته شده  بیش از نیمی از بازیکنان Madden 18 را درگیر ساخت خالت داستانی جدید این بازی هستند. FIFA Mobile در حال حاضر بیش از 113 میلیون کاربر دارد، در حالی که  23.5 میلیون نفر را Battlefield 1 جذب کرده است. بازیکنان فعال ماهانه در The Sims 4 در PC با 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کردند. EA به بازگشت NBA Live اشاره نکرد، که شاید جالب ترین انتشار این شرکت در این سه ماهه بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*