کم کردن وزن و سلامت کامل با رژیم غذایی بر اساس گروه خونی


admin بهمن 5, 1399 دقیقه مطالعه
کم کردن وزن و سلامت کامل با رژیم غذایی بر اساس گروه خونی

بر اساس تحقیق و بررسی های انجام شده دانشمندان روی گروهی از انسانها ، نتیجه نشانگر این بوده که از هر ده نفر انسان نه نفر با رعایت رژیم غذایی مناسب بر اساس گروه خون توانسته به سلامت کامل و وزن ایده آل دست یابد.
این تنوع غذایی بر انسانهای مختلف با گروههای خونی متفاوت و شرایط مختلف میتواندبهترین دلیل این باشد که همه ی انسانها یکسان نیستند و نمیتوانند غذایی یکسان داشته باشند.برای همین همیشه به یاد داشته باشید که هر وقت در خصوص یک کشف علمی جدید در مورد انسان خبر داده میشود ،

مجله خبری ایشومر mag-eshomer-blood-Overweight کم کردن وزن و سلامت کامل با رژیم غذایی بر اساس گروه خونی سبک زندگی سلامت و پزشکی  وزن مجله گروه خونی گروه کم کردن سلامت رژیم غذایی خونی خبری تازه ها پزشکی ایشومر اضافه وزن

فورا از خود بپرسید که آیا این کشف برای من نیز میتواند اثر بخش و سودمند باشد، یا خیر؟
قدم اول در گرفتن رژیم غذایی ویژه گروه خونتان ، باور داشتن به این مسئله است که میبایست تفکر خود را در خصوص غذاهای گوناگون تغییر دهید.میبایست به این باور برسید که یک غذا میتواند برایتان دارو قلمداد شده و در دیگری تنها به عنوان غذا باشد .باید پذیرفت که هر آنچه که وارد بدنمان میشود بر روی تک تک سلول های بدنمان اثر میگذارد و این است اثر غذا بر روی بدن انسان
آشپزی مناسب بر اساس گروه خون، به منزله رژیم غذایی صحیحی است که ار این پس هر روز با مجله خبری ایشومر بوده و با پیروی از آن هر روز بیشتر و بیشتر به معجزه گوناگونی انسانها پی خواهیم برد.

گروه خونی O از رژیم غذایی پر پروتئین با مصرف گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات زیاد و مصرف کمتر غلاتی همچون لوبیا و لبنیات استفاده نمایند. تا دچار مشکلاتی نظیر یبوست ، اسهال ، نفخ و بیماری های مربوط به معده و روده نشوند.

گروه خونی B سبزیجات، تخم مرغ، گوشت (انواع بخصوصی گوشت) و لبنیات کم چرب مصرف کنند. از ذرت، آرد، گندم، گندم سیاه، عدس، گوجه، بادام زمینی، و کنجد اجتناب کنند. گوشت مرغ نیز برای این گروه مشکل ساز است.

گروه خونی A رژیم غذایی بدون گوشت که بیشتر حاوی میوه ها و سبزیجات، حبوبات و غلات کامل باشد را استفاده نمایند. افراد دارای این گروه خونی ماهی هم زیاد مصرف کنند زیرا سیستم ایمنی بدن این گروه بسیار حساس است.

گروه خونی AB غذا هایی مانند غذا های دریایی، لبنیات و سبزیجات استفاده نمایند این گروه خونی اسید معده کمی دارند و باید از خوردن الکل، کافئین و سیگار کشیدن اجتناب کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*