معرفی اولین هایپر مارکت اینترنتی


mehrdad مهر 21, 1396 دقیقه مطالعه
معرفی اولین هایپر مارکت اینترنتی

امروزه با گسترش تعاملات و ارتباطات مجازی، کسب و کار سنتی نیز جای پای خود را در این عرصه باز کرده است. سوپرمارکت نیز به مانند سایر تجارت ها هم به این عرصه ورود کرده و افراد زیادی اقدام به راه اندازی سوپرمارکت های اینترنتی کرده اند.

مجله خبری ایشومر final-300x152 معرفی اولین هایپر مارکت اینترنتی کارآفرینی موفقیت

شاید اولین تصویری که با شنیدن کلمه «سوپرمارکت» به ذهن شما خطور می کند؛ تصویر یک مغازه پر از دستمال کاغذی، پوشک بچه، نوار بهداشتی و انواع کاندوم و در کل مایحتاج روزانه باشد.

امروزه این کسب و کار نیز به مانند فعالیت های تجاری دیگر نوع مجازی یا به عبارتی نسخه اینترنتی آن نیز در حال فراگیر شدن بوده و روز به روز به تعداد آن‎ها افزوده می‎شود.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید :

یکی از سوپرمارکت‎های آنلاین فعال در این حوزه سوپرمارکت اینترنتی فینال می باشد که فعالیت خود را در این زمینه در سال 1390 آغاز نموده و توانسته سهمی قابل توجه از محصولاتی مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه ، نوار بهداشتی و انواع کاندوم را در فروشگاه خود عرضه نماید.

حوزه فعالیت و محدوده خدمات‎دهی در این فروشگاه به دلیل عدم وجود محصولات فاسد شونده حد معینی نداشته و هر شخص می تواند از هر مکانی در کشور ایران نسبت به تهیه کالای مورد نیاز خود اقدام نماید.
تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه از کالاهایی با کیفیت بالا بوده و شما با یک بار خرید می تواند متوجه کیفیت اقلام عرضه شده در فروشگاه شوید. به همین دلیل این فروشگاه دارای نماد اعتماد دو ستاره بوده خود نشان دهنده همین مسأله است.
سعی شده که قیمت های تعیین شده برای اقلام موجود در فروشگاه از قبیل دستمال کاغذی، پوشک بچه، نوار بهداشتی و انواع کاندوم براساس قدرت خرید مردم تعیین شود که هر شخصی بتواند با هر بودجه ای توانایی خرید محصولات را داشته باشد.

البته سعی شده که همیشه و به صورت مداوم تخفیفاتی برای مشتریان در نظر گرفته شود که بازهم کمکی باشد به مراجعه کنندگان آن. به طور مثال در حال حاضر اکثر دستمال کاغذی ارائه شده در این فروشگاه دارای تخفیف می باشند.

برچسب‌ها :

5 thoughts on “معرفی اولین هایپر مارکت اینترنتی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*