قرعه کشی فیلیپس ایران در اینستاگرام


admin دی 7, 1395 دقیقه مطالعه
قرعه کشی فیلیپس ایران در اینستاگرام

به گزارش مجله خبری ایشومر ، ریش‌تراش‌های سری ۷۰۰۰ فیلیپس با تمرکز بر روی یک اصلاح بدون حساسیت و بسیار نرم، ساخته شده‌اند.

 

سَری این دستگاه دارای حلقه‌های آرامش بخش پوست با پوشش دانه‌های میکروسکوپی است که سبب می‌شود ریش تراش به‌راحتی و بدون زحمت بر روی پوست بلغزد بدون آنکه اصطکاکی ایجاد شود. این سری موفق که رتبه اول فیلیپس برای پوست‌های حساس است، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود اصلاحی بی نظیر را برای خریدارانش فراهم می‌سازد.

سیستم تیغه‌های دقیق این دستگاه باعث می‌شود که موهای بلند، کوتاه و حتی موهای خوابیده هم‌زمان و به بهترین شکل اصلاح شوند. همچنین با سیستم Super Lift&Cut (بلند کردن و برش فوق العاده) توسط تیغه های دوگانه، می‌توانید اصلاح کامل‌تر و بسیار نزدیک به پوست داشته باشید؛ اولین تیغه، مو را بلند می‌کند و دومین تیغه به راحتی آن را پایین‌تر از سطح پوست برش می‌زند تا نتایج لطافت واقعی را تجربه کنید.

جالب است بدانید که سَری‌های دستگاه به صورت دینامیکی در ۵ جهت مختلف می‌چرخند تا بر روی تمام برجستگی‌های صورت و گردن شما حرکت کنند و اصلاح بدون زحمتی را فراهم نمایند.

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سِری از رییش تراش های فیلیپس، توانایی استفاده از آن در حالت خشک و تر است.

در واقع با این سیستم دیگر شما محدودیت استفاده از ریش تراش خارج از حمام را نداشته و می‌توانید بسته به شرایط خود، در حالت خشک و یا همراه با فوم یا خمیر ریش و حتی زیر دوش نیز به راحتی صورت‌تان را اصلاح نمایید. ضمن آنکه این محصول قادر است با یک بار شارژ شدن، تا ۵۰ دقیقه بدون نیاز به برق کار کند.

 

مجله خبری ایشومر default قرعه کشی فیلیپس ایران در اینستاگرام خلاقیت مسابقات داخلی مسابقات هنری هنر  کشی قرعه فیلیپس فالو پیج اینستاگرام ایران

 

اما یک خبر خوب نیز در ارتباط با همین محصول برایتان داریم. اگر تا به‌حال در مسابقات فیلیپس شرکت کرده باشید، بایستی خوب بدانید جذابیت و تنوع در این رقابت‌ها، یکی از فاکتورهای اصلی است و حال فیلیپس با همکاری شکوفا الکتریک، اقدام به برگزاری یک مسابقه هفتگی کرده است تا شما را به چالشی جالب دعوت کند.

برای حضور در این رقابت، تنها کافی است که در ابتدا گوشی خودتان را به‌دست گرفته و پیج اینستاگرام فیلیپس (philimen.ir) را فالو کنید. سپس منتظر بمانید تا پستی از  سمت این صفحه منتشر شود. محتوای این پست‌ها که هفته‌ای ۲ عدد خواهد بود، عکس های لایف استایل و بامزه است که اگر کمی فکر کنید، متوجه خواهید شد شباهت‌هایی با برخی از دوستان‌تان دارد!

حال در قسمت کامنت‌های آن تصویر، دوست خودتان را منشن کنید تا وی نیز صفحه را فالو کرده و بدین طریق در قرعه کشی برای برنده شدن ریش تراش S7370 (هفته‌ای ۲ عدد) شرکت داده شوید.

به همین راحتی شما می‌توانید در این مسابقه خاص و جالب فیلیپس شرکت کنید و یکی از بهترین ریش‌تراش‌های دنیا را داشته باشید و لذت ببرید.

 

ابتدا وارد پیج اینستاگرام فیلیپس با آدرس http://instagram.com/philimen.ir شوید و آن را فالو کنید.

 

هر هفته دو تصویر در این صفحه منتشر می‌شود، اسم دوست خودتان که فکر می‌کنید تصویر انتشار یافته شبیه استایل او است،

در زیر آن منشن کنید تا پیج را فالو کند.

 

حال شما وارد قرعه کشی شده‌اید و اگر خوش شانس باشید، برنده ریش تراش S7370 فیلیپس خواهید شد.

 

لازم به ذکر است که این مسابقه در مدت زمان ۳ هفته برگزار شده و به این ترتیب ۶ ریش تراش به برندگان اهدا خواهد شد (هفته‌ای ۲ عدد).

 

پیج اینستاگرام فیلیپس

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*