فهرست ثروتمندان دنیا به دست دونالد ترامپ تغییر کرد


admin آذر 23, 1395 دقیقه مطالعه
فهرست ثروتمندان دنیا به دست دونالد ترامپ تغییر کرد

 

مجله خبری ایشومر 75947160_83836468ebeac فهرست ثروتمندان دنیا به دست دونالد ترامپ تغییر کرد داستان موفقیت موفقیت  میلیاردرها مرد شماره یک مایکروسافت فیس بوک فهرست دونالد دنیا ثروتمندان تغییر ترامپ بیل گیتس بنیانگذار زارا برند مد و لباس آمانیسو اورتگا facebook

 هرچند پیروزی ترامپ به طور مستقیم شوک بزرگی به فیس بوک وارد کرده ولی بیشترین ضرر و سقوط سهام این کمپانی ناشی از انتشار اخبار جعلی بر این پلتفرم دیجیتال است.

پیروزی غیرمنتظره دونالد ترامپ در چهل و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری امریکا، شوک بزرگی به بازار سهام این کشور و بسیاری از کشورهای دیگر جهان وارد کرد و در این میان شاید بتوان گفت که صنعت فناوری بیشترین تأثیر را از این رویداد گرفت.
به گزارش مجله خبری ایشومر  از ایران آنلاین، کاهش ارزش سهام کمپانی های بزرگ فناوری از جمله فیس بوک و البته افزایش غیرمنتظره سهام برخی دیگر آنچنان تأثیرگذار بود که فهرست ثروتمندترین افراد جهان نیز دچار تغییر و تحول شد و شاهدجا به جایی هایی در این فهرست بودیم.

«وارن بافت» پس از بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت مرد شماره یک این فهرست و«آمانیسو اورتگا» بنیانگذار زارا، برند مد و لباس که با داشتن حدود ۷هزار فروشگاه در ۹۱بازار جهان ثروتی معادل ۵/۷۲ میلیارد دلار را در اختیار دارد حالا دیگر سومین فرد ثروتمند جهان شناخته می شود.
میلیـــاردر حامـــی هیـــــلاری، برنده مالی انتخابات
از روز بعد از اعلام پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، «وارن بافت» یکی از بزرگ ترین میلیاردر های طرفدار هیلاری کلینتون، بهترین روز دوران فعالیت خود را در بازار سهام سرمایه داران بانفوذ امریکا داشت.

بالا رفتن ۹درصدی سهام شرکت Berkshire Hathaway که «وارن بافت» یکی از سهام داران اصلی آن محسوب می شود بیش از ۶میلیارد دلار به ثروت وی افزود به صورتی که طبق محاسبه مجله فوربز، حالا دیگر ثروت خالص وی به ۵/۷۱ میلیارد دلار رسیده است.

همین موضوع کافی بود تا «بافت» در فهرست ۲۰ثروتمند جهان از «جف بزوس» مدیرعامل آمازون با ۱/۶۴میلیارد دلار پیشی بگیرد و یک بار دیگر به عنوان سومین فرد ثروتمند جهان شناخته شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*