شرکت فراری مدل ۴۸۸ GTB چلنج را معرفی کرد


admin آذر 21, 1395 دقیقه مطالعه
شرکت فراری مدل ۴۸۸ GTB چلنج را معرفی کرد

به گزارش مجله خبری ایشومر :

فراری روز یکشنبه از خودروی مسابقه ای جدید خود که بر اساس مدل ۴۸۸ GTB ساخته شده است،

رونمایی کرد. این خودرو قرار است از سال ۲۰۱۷ وارد مسابقات اتومبیلرانی (Ferrari Challenge) شود.

 

مجله خبری ایشومر 488challenge6-ferrari-mag-eshomer-300x169 شرکت فراری مدل ۴۸۸ GTB چلنج را معرفی کرد تكنولوژی نوآوری  معرفی مدل محصولات مجله فستیوال فراری شرکت خودرو خبری چلنج توربوشارژر ایشومر mag GTB Evoluzione eshomer Challenge

مدل ۴۸۸ چلنج ششمین مدل از محصولات فراری است که برای این مسابقات ساخته می شود و جالب است که حضور این خودرو در این مسابقات در سال ۲۰۱۷، مصادف با بیست و پنجمین سال برگزاری این مسابقات است.این مدل همچنین نخستین خودروی توربوشارژر شده در این سری مسابقات به حساب می آید.

پرده برداری از این خودرو در فستیوال فینالی موندیالی انجام شد و در این فستیوال فراری از آخرین و جدیدترین خودروی مسابقه ای خود برای رقابت های فراری چلنج رونمایی کرد.
مدل ۴۸۸ چلنج به عنوان جایگزین مدل ۴۵۸ Challenge Evoluzione – که از سال ۲۰۱۴ در این مسابقات حضور دارد – ساخته می شود و قوی ترین خودرویی است که تاکنون وارد این سری مسابقات می شود.این خودرو مجهز به پیشرانه ی هشت سیلندر خورجینی به حجم ۳.۹ لیتر است که به دو عدد توربوشارژر مجهز شده است و با پیشرانه ای که در مدل خیابانی ۴۸۸ GTB استفاده می شود یکسان است.

قدرت تولیدی این پیشرانه معادل ۶۶۰ اسب بخار است و تفاوت های آن با نسخه ی خیابانی به تغییرات نرم افزاری بازمی گردد که عملکرد پیشرانه را در دورهای بالا بهینه تر کرده اند.

 

یک جعبه دنده ی هفت سرعته از نوع دو کلاچه در این خودرو نصب شده است که کارایی آن را برای مصارف مسابقه ای ارتقا می دهد. همچنین ضرایب دنده در این گیربکس کوتاه تر شده اند و استراتژی جدید تعویض دنده ای که برای آن تعریف شده است،سبب شده بتواند از حالت سکون در مدت ۶ ثانیه به حداکثر دور موتور خود در دنده ی چهار برسد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*