تصاویر فاش شده از ساعت خاص هوشمند گارمین ویوو اکتیو 3


mehrdad مرداد 19, 1396 دقیقه مطالعه
تصاویر فاش شده از ساعت خاص هوشمند گارمین ویوو اکتیو 3

ظاهرا شرکت گارمین تصمیم دارد یک ساعت هوشمند جدید را در آینده‌ای نزدیک معرفی کند. چندین تصویر از ساعت هوشمند گارمین ویوو اکتیو ۳ (Garmin Vivoactive 3) به‌طور آنلاین توسط برخی از وب‌سایت‌ها فاش شده است.

با توجه به تصاویر یادشده، به نظر می‌رسد که این محصول یک ساعت هوشمند سلامتی است.

با توجه به عکس‌های منتشرشده از این ساعت خاص ، شرکت گارمین قصد دارد از سبک طراحی جدیدی در تولید محصولات سری ویوو اکتیو بهره ببرد.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌هایی که بین محصول مورد بحث و نسل قبلی آن وجود دارد، اختلاف زیادی در طراحی این دو محصول است.

مجله خبری ایشومر ساعت-خاص-هوشمند-گارمین-ویوو-اکتیو-3-300x200 تصاویر فاش شده از ساعت خاص هوشمند گارمین ویوو اکتیو 3 تكنولوژی نوآوری
در گزارش‌های مرتبط با ابزارهای پوشیدنی، به این نکته اشاره شده که ویوو اکتیو ۳ اولین ساعت هوشمند کمپانی گارمین است که از یک صفحه نمایش دایره‌ای بهره خواهد برد و این تغییر واقعا برای چنین دستگاهی مناسب ارزیابی می‌شود. سنسور اپتیکال تشخیص ضربان قلب نیز در دل این ساعت خاص گنجانده شده است تا اطلاعات مهم مربوط به سلامت خود را از دست ندهید و همه را با ساعت یادشده ثبت کنید.

علاوه بر اینکه گارمین در طراحی ساعت خاص ویوو اکتیو ۳ از زبان طراحی محصولات سری فنیکس خود بهره برده و در طراحی رابط کاربری ویوو اکتیو ۳ نیز از طراحی رابط کاربری محصولات سری فنیکس موسوم به Fenix UI الهام گرفته است. کاربران قادر خواهند بود با استفاده از ساعت خاص مورد بحث به نوتیفیکیشن‌های خود پاسخ دهند. افزون بر آنچه گفته شد، قابلیت نظارت بر فعالیت‌های بدنی استاندارد کمپانی گارمین در  هوشمند ویوو اکتیو ۳ در دسترس کاربران قرار خواهد داشت.

بنا به گزارش‌ها، گارمین ویوو اکتیو ۳ درست همانند نسل قبلی خود، ضد آب خواهد بود و این ویژگی مسلما برای بسیاری از کاربران یک مزیت مثبت محسوب می‌شود. تا به این لحظه هیچ یک از مشخصات فنی ساعت هوشمند مورد بحث مشخص نشده است؛ اما انتظار داریم گارمین به‌زودی این محصول را رسما معرفی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*