ساخت دوباره ۲۵ دستگاه اتومبیلDB4 GT کلاسیک آستون مارتین


admin دی 3, 1395 دقیقه مطالعه
ساخت دوباره ۲۵ دستگاه اتومبیلDB4 GT کلاسیک آستون مارتین

به گزارش مجله خبری ایشومر :

مجله خبری ایشومر 76551322_84681882fccfe ساخت دوباره ۲۵ دستگاه اتومبیلDB4 GT کلاسیک آستون مارتین تكنولوژی خودرو  مسابقه مارتین قدیمی خودرو استون اتومبیل GT DB4
استون مارتین اعلام کرد به دنبال احیای یکی از نادرترین و تاریخی ترین مدل های این برند یعنی DB4 GT 1959 است.

کارخانه ی استون مارتین ، واقع در نیوپورت پاگنل انگلستان، تنها ۲۵ دستگاه با خصوصیات وزنی بسیار سبک از DB4 GT را در محل تولد ابتدایی این خودرو تولید خواهد کرد.
در مقایسه با نسخه استاندارد DB4، مدل جدید DB4 GT کوتاه تر، سبک تر و مجهز به پیشرانه ی ۳.۷ لیتری ۶ سیلندر با آرایش خطی قوی تر خواهد بود؛ که آن را به قوی ترین خودروی اسپرت انگلیسی از آن دوران تبدیل می کند. نسخه ی اصلی این خودرو بین سال های ۱۹۵۹ و ۱۹۶۳، با تولید کلی ۷۵ دستگاه ساخته شده است، که فقط ۸ دستگاه از این تعداد، نسخه های سبک وزن از این خودرو بودند.

شماره شناسایی خودروهای جدید، به ترتیب و در ادامه ی آخرین سری DB4 GT اصلی خواهد بود. برای اطمینان از وجود پیوند خانوادگی و ناگسستنی بین خودروهای جدید و اصلی، شماره شاسی خودروها طبق دستورات 0202R خواهد بود.

فاصله ی کوتاه بین دو محور در خودروی جدید، حاکی از این است که، DB4 GT یک خودروی دونفره ی مسابقه ای است؛ این در حالی است که بدنه ی خودرو ساختار اصلی خود را حفظ خواهد کرد.
هر دستگاه DB4 G.T، پایبند به طرح اصلی و همانند ۸ نسخه ی استاندارد سبک وزن خواهند بود.

کارخانه ی استون مارتین، برای ساخت این خودروها ترکیبی از روش های ساخت قدیمی و تکنیک های مدرن خواهد داشت، تا این خودروها از مزایای بهبود عملکرد، هندلینگ، سامانه های ایمنی و ترمز، در کنار حفظ احساس و شخصیت خودروی اصلی بهره مند شوند.
پیشرانه ی ۳.۷ لیتری ۶ سیلندر با آرایش خطی ، قدرت ۳۴۰ اسب بخار را توسط جعبه دنده ی ۴ سرعته به چرخ های عقب که دارای دیفرانسیل لغزش محدود هستند، منتقل خواهد کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*