داشتن پوستی زیبا با انتخاب صابون مناسب برای هر پوست


مگ ایشومر شهریور 7, 1401 6 دقیقه مطالعه
داشتن پوستی زیبا با انتخاب صابون مناسب برای هر پوست

با مجله خبری ایشومر در سبک زندگی و تازه ها و پوست و زیبایی همراه باشید:

داشتن پوستی زیبا با انتخاب صابون مناسب برای هر پوست

صابون ها ممکن است به صورت جامد ، مایع و یا کرمی باشند، از چربی حیوانی یا گیاهی و یا از مشتقات نفت تهیه می شوند و قادر به پاک کردن چربی و گرد و غبار و در کل چرک پوست هستند.

انتخاب نوع صابون تا حدودی وابسته به سلیقه و نوع پوست است. مثلا برای پوست های چرب صابون های معمولی کافی است ولی برای پوست های خشک ، محصولات حاوی مواد نرم کننده مانند: کاکائو ، گلیسیرین ،لانولینو…مناسب تر است.

 

مجله خبری ایشومر داشتن-پوستی-زیبا-با-انتخاب-صابون-مناسب-برای-هر-پوست-مجله-خبری-ایشومر-300x300 داشتن پوستی زیبا با انتخاب صابون مناسب برای هر پوست تازه ها سبک زندگی  گلیسیرین صابون زیبا خرید صابون نوباکتر خرید صابون پوستی پوست و زیبایی پوست بیماری های پوست

 

با مجله خبری ایشومر همراه باشید:

با ابن وجود بهترین محصول برای استفاده افراد با پوست خشک ، استفاده از نرم کننده ها بلافاصله بعد از شستشوی پوست است – یعنی زمانی که هنوز پوست مرطوب است و کاملا خشک نشده است – در برخی از بیماری های پوست بایستی طبق نظر پزشک معالج از صابون های اختصاصی استفاده نمود به عنوان مثال:

صابون نو باکتر صابونی مناسب برای افرادی است که جوش می زنند ، این صابون با کنترل ترشح چربی و مبارزه با باکتری ‌های عامل ايجاد جوش در سطح پوست ،  از افزايش جوش‌ ها جلوگيری کرده و برای افرادی که دارای پوست خيلی چرب و آکنه دار هستند بسیار مناسب و درمان کننده است ، به مرور زمان پس از استفاده ج.ش و آکنه را از سطح پوست پاک سازی کرده و ترشح چربی پوست این افراد را کنترل می کند.

مجله خبری ایشومر صابون-نو-باکتر-اوسرین-ضد-جوش-NOBACTOR-300x300 داشتن پوستی زیبا با انتخاب صابون مناسب برای هر پوست تازه ها سبک زندگی  گلیسیرین صابون زیبا خرید صابون نوباکتر خرید صابون پوستی پوست و زیبایی پوست بیماری های پوست

با مجله خبری ایشومر همراه باشید:

صابون های مرطوب کننده مانند صابون داو در مدل های مختلف و صابون شیر لرویا نیز می تواند برای شما پوستی سالم ، شفاف و صاف را به ارمغان آورد و مناسب برای استفاده هر نوع پوستی هستند و می توان از این صابون ها برای انواع تایپ های پوستی استفاده کرد.

صابون گلیسیرینه برای پوست های حساس و شکننده  و یا صابون گوگردی برای پوست های جوش دار مناسب است .

استفاده از صابون های اسانس دار معطر به شرط اینکه از اسانس های طبیعی و غیر حساسیت زا استفاده شده باشند بلامانع است.

استفاده دائم از صابون ها و پاک کننده های حاوی مواد ضدعفونی کننده – آنتی باکتریال – می تواند در برخی از افراد موجب حساسیت های پوستی و گاهی عفونت های جلدی شود ، پس بهتر است از آن ها فقط در مجامع عمومی نظیر بیمارستان ها و ادارات استفاده شود.

خرید صابون در مدل های مختلف از فروشگاه همواره تخفیف ایشومر راهی آسان برای دستیابی به پوستی صاف ، درخشان و سالم است ، تنوع صابون های این فروشگاه می تواند نیاز تمامی افراد را با هر نوع پوستی تامین نماید.

بهتر است قبل از خرید هر صابون برای ان که بدانید کدام مناسب پوست شماست ، توضیحات مندرج بر روی جعبه آن را مطالعه نماییدو بهترین ها را بر حسب کاربرد و نوع پوست خود انتخاب نمایید.

مجله خبری ایشومر انواع-صابون-داو داشتن پوستی زیبا با انتخاب صابون مناسب برای هر پوست تازه ها سبک زندگی  گلیسیرین صابون زیبا خرید صابون نوباکتر خرید صابون پوستی پوست و زیبایی پوست بیماری های پوست

طبق گزارش مجله خبری ایشومر ، نگهداری پوست صورت بسیار با اهمیت است زیرا صورت شما است که در نظر اول دیده می شود و سلامت پوست شماست که زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

توجه نمایید که صابون ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند که به تمیزی ، سلامت  و زیبایی شما کمک می کنند.

در انتخاب آن ها دقت نمایید و هنگام انتخاب آن ها مناسب ترین و نزدیک ترین مدل را برای پوست خود استفاده نمایید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*