در جدیدترین آپدیت جدید تلگرام، به حساب اینستاگرام، توییتر و جی میل خود متصل باشید


admin آذر 18, 1395 دقیقه مطالعه
در جدیدترین آپدیت جدید تلگرام، به حساب اینستاگرام، توییتر و جی میل خود متصل باشید
مجله خبری ایشومر 75611338_83367255fdacb در جدیدترین آپدیت جدید تلگرام، به حساب اینستاگرام، توییتر و جی میل خود متصل باشید تكنولوژی نوآوری  خود متصل جی میل جدیدترین جدید تلگرام، حساب باشید اینستاگرام، توییتر آپدیت

به گزارش مجله خبری ایشومر :

پیام رسان تلگرام امروز به روز رسانی شده و قابلیت های بسیار قابل توجهی را در اختیار دارندگان این اپلیکیشن قرار می دهد. آپدیت جدید تلگرام، تغییرات مهمی به همراه دارد که برخی از آنها، تنها در دسترس کاربران اندرویدی هستند.
پیش از هر چیز، کاربران حالا می توانند چتهای مهم خود را در بالای لیست مکالمات پین کنند تا هیچوقت پیام های جدید خود را از دست ندهند.این قابلیت، هم برای چت های کاری و هم چت های خصوصی کاربرد زیادی دارد و برای استفاده از آن کافی است انگشت خود را برای مدتی روی تب چت نگه داشته و سپس گزینه Pin را انتخاب کنید.
علاوه بر این، از این پس به کمک سرویس تحت وب IFTTT، امکان لینک کردن اکانت تلگرام با با بیش از ۳۶۰ سرویس دیگر، از جمله توییتر، اینستاگرام، اسپاتیفای و جیمیل مهیا شده و برای راه اندازی آن کافی است بات @IFTTT را به گروه ها و مکالمات خود بیفزایید.

 

در نهایت، امکان ارسال پیام های گروه ها و چت های کلاد به Secret Chat ها نیز مهیا شده است که می تواند برای برخی از کاربران کاربردی باشد. آپدیت نسخه ۳٫۱۵ این اپلیکیشن در حال حاضر از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت است.
قابلیت های دیگری که به تازگی به تلگرام اضافه شده اند، شاید به اندازه ویژگی های ذکر شده در بالا مهم نباشند، اما مسلماً تغییراتی ارزشمند به شمار می روند. به عنوان مثال، از این پس امکان چرخاندن تصاویر با هر درجه ای در ادیتور تصاویر مهیا گشته و ضمناً می توان به تماشای محتویات ویدیویی یوتوب و Vimeo در حالت تصویر-در-تصویر نشست.

 

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*