یک طراح خودروی مطرح چه کاری باید انجام دهد


angel مهر 24, 1395 3 دقیقه مطالعه
یک طراح خودروی مطرح چه کاری باید انجام دهد

با مجله خبری ایشومر همراه باشید

یک طراح خودروی مطرح چه کاری باید انجام دهد؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همواره رؤیای تبدیل شدن به یک طراح خودروی مطرح را در سر دارند، این مقاله را از دست ندهید.

بسیاری از علاقه مندان به دنیای خودرو، رؤیای طراحی خودرو در سر دارند. اگرچه این هدف دست یافتنی است اما، برای تبدیل شدن به یک طراح خودرو باید فردی پویا و خلاق باشید.

در ادامه لیستی از گام های ابتدایی آورده شده است که به شما در دستیابی به این هدف کمک می کند ( لازم به ذکر است که گام های مطرح شده در لیست زیر ترتیب خاصی ندارند).

با مجله خبری ایشومر همراه باشید ببینید و بیاموزید:

یکی از مهم ترین مهارت های مربوط به طراحی خودرو ، توانایی تمرکز بر جزئیات است. جزئیات هستند که طرح های بزرگ را از طرح های متوسط جدا می کنند. بسیار مهم است که علاوه بر مطالعه ی المان های هنری یک خودرو، به ویژگی های کاربردی آن نیز توجه شود.

اطمینان حاصل کنید که در طول پروسه ی «دیدن و آموختن» همه ی اجزای ناآشنا را تجزیه و تحلیل کرده اید و نکات جدیدی در مورد آن ها بیاموزید. برای نمونه، چندین سیستم تعلیق و محرکه ی مختلف را مورد آزمایش قرار دهید و با یکدیگر مقایسه کنید یا پارچه ها و روکش های مختلف را از لحاظ کاربرد و زیبایی بصری با هم مقایسه کنید.

مطالعه ی تاریخ اتومبیل:

این کار را می توانید با جستجو و مطالعه ی پیشینه ی یک خودروی خاص که به آن علاقه ی شخصی دارید، آغاز کنید. در مورد روند توسعه ی آن، افراد درگیر برای تولید آن و پروسه هایی که برای تولید آن مدل خاص طی شده است، تحقیق کنید.

در مورد رقبای آن خودرو مطالعه کنید و خلاصه مطمئن شوید در جریان تمام جزئیات روند طراحی و تولید خودروی مورد نظر قرار گرفته اید.

به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر در جریان جزئیات طراحی، افراد و پروسه های درگیر در تولید آن خودرو تحقیق کنید، درک روند طراحی برای شما ساده تر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*