امکانات گلکسی S8 دارای صفحه نمایش بدون حاشیه، دکمه هوم مجازی و یک دوربین دارد


admin آذر 20, 1395 دقیقه مطالعه
امکانات گلکسی S8 دارای صفحه نمایش بدون حاشیه، دکمه هوم مجازی و یک دوربین دارد

به گزارش مجله خبری ایشومر :

مجله خبری ایشومر 75712344_83516443ccfbf امکانات گلکسی S8 دارای صفحه نمایش بدون حاشیه، دکمه هوم مجازی و یک دوربین دارد تكنولوژی موبایل و تبلت  هوم نمایش مجازی گلکسی S8 دارای صفحه دوربین حاشیه، دکمه بدون امکانات
به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد در گلکسی S8 چندین تغییر بزرگ ایجاد کند. پیش از این هم شنیده بودم که قرار است دکمه ی هوم فیزیک از گلکسی S8 حذف شود تا امکان استفاده از یک صفحه نمایش بزرگتر با کمترین حاشیه فراهم شود. امروز هم گزارشات دریافت کردیم که در آن ها اشاره شده پنل جلویی گلکسی S8 تماما صفحه نمایش خواهد بود و این گوشی دکمه ی هوم مجازی خواهد داشت. در این گزارش همچنین آورده شده که سامسونگ به دلیل بالا بودن هزینه های تولید تنها از یک دوربین در پشت پرچم دار آینده اش استفاده خواهد کرد.

به نظر می رسد  سامسونگ  قصد دارد در  گلکسی S8  چندین تغییر بزرگ ایجاد کند. پیش از این هم شنیده بودم که قرار است دکمه ی هوم فیزیک از گلکسی S8 حذف شود تا امکان استفاده از یک صفحه نمایش بزرگتر با کمترین حاشیه فراهم شود. امروز هم گزارشات دریافت کردیم که در آن ها اشاره شده پنل جلویی گلکسی S8 تماما صفحه نمایش خواهد بود و این گوشی دکمه ی هوم مجازی خواهد داشت. در این گزارش همچنین آورده شده که سامسونگ به دلیل بالا بودن هزینه های تولید تنها از یک دوربین در پشت پرچم دار آینده اش استفاده خواهد کرد.

البته به روشنی مشخص نیست که این گفته ها دقیقا چه معنایی دارند. ممکن است سامسونگ از یک دکمه ی لمسی خازنی برای هوم استفاده کند یا به استفاده از دکمه های مجازی سنتی اندروید روی بیاورد. اگر واقعا قرار باشد از یک صفحه نمایش سرتاسری در گلکسی S8 استفاده شود، مورد دوم به نظر محتمل تر خواهد بود.

 

Source link

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*