نمایشگاه CES 2017 و معرفی محصولات جدید ایسوس


admin آذر 21, 1395 دقیقه مطالعه
نمایشگاه CES 2017 و معرفی محصولات جدید ایسوس

 

اگر به خاطر داشته باشید خرداد ماه سال جاری کمپانی ایسوس طی مراسمی به نام Zennovation (تلفیق برند موبایل های این شرکت و کلمه Innovation به معنای نوآوری) از خانواده تلفن های هوشمند Zenfone 3 پرده برداشت.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید.

 

مجله خبری ایشومر ASUS-CES-mag-eshomer-300x169 نمایشگاه CES 2017 و معرفی محصولات جدید ایسوس تكنولوژی نوآوری  نمایشگاه موبایل معرفی محصولات مجله کوالکام خبری جدید اینترنت ایشومر ایسوس اسنپدراگون CES 2017

کمتر از یک ماه تا آغاز نمایشگاه CES 2017 به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای تکنولوژیک سال باقی مانده و حالا ایسوس دعوتنامه های رسمی مراسم اختصاصی خود را این بار هم با نام Zennovation منتشر کرده است.

 

مجله خبری ایشومر CES_CTA_Combo_Logo_1-300x104 نمایشگاه CES 2017 و معرفی محصولات جدید ایسوس تكنولوژی نوآوری  نمایشگاه موبایل معرفی محصولات مجله کوالکام خبری جدید اینترنت ایشومر ایسوس اسنپدراگون CES 2017

از طرفی تشریح اطلاعات دقیق جدیدترین چیپ مجتمع اسنپدراگون با شماره ۸۳۵ در این نمایشگاه نیز محتمل است و شاید یکی از موبایل های جدید ایسوس به عنوان یکی از نخستین دستگاه های مجهز به آن معرفی شوند.

بر طبق پوستر مربوط به این مراسم، رویداد اختصاصی کمپانی تایوانی در تاریخ ۴ ژانویه (روز دوم نمایشگاه) برگزار می شود و با توجه به نام در نظر گرفته شده برای آن،

احتمالاً شاهد معرفی خانواده موبایل جدیدی خواهیم بود.

نکته جالب توجه جایی است که برند «کوالکام اسنپدراگون» نیز در گوشه این پوستر دیده می شود؛ به این معنا که دیوایس های جدید ایسوس به چیپستی از این شرکت مجهز خواهند بود.
اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از دستگاه های بعدی ایسوس منتشر نشده، اما می توان رمی معادل با ۶ یا ۸ گیگابایت، نمایشگر Full HD، حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید نسخه ۷٫۰ را برای مدل پرچمدار آن متصور شد.
احتمالاً تا فرارسیدن روز برگزاری این مراسم، بنچمارک ها و مشخصاتی از این خانواده در سطح اینترنت منتشر خواهند شد و پس از آن می توان پیش بینی های دقیق تری داشت.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*