مقایسه اولین گوشی اندرویدی(T-Mobile G1) با اولین آیفون اپل


admin آذر 20, 1395 دقیقه مطالعه
مقایسه  اولین گوشی اندرویدی(T-Mobile G1) با اولین آیفون اپل

به گزارش مجله خبری ایشومر :

۹ سال از عرضه اولین آیفون و ۸ سال از عرضه اولین اسمارت فون اندرویدی به بازار می گذرد و در این سال ها رقبای شماره یک دنیای گوشی های هوشمند این دو گروه بوده اند. در این مطلب می خواهیم نگاهی نوستالژیک داشته باشیم و اولین اسمارت فون از هر دو نسل را با اولین نسخه اندروید و اولین نسخه iOS مورد مقایسه قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

مجله خبری ایشومر t-mobile-g1-apple-mag-eshomer-300x169 مقایسه  اولین گوشی اندرویدی(T-Mobile G1) با اولین آیفون اپل تكنولوژی  مقایسه گوشی اولین اندرویدی اپل آیفون T-Mobile G1 HTC Dream

 

همانطور که شاید بیشتر شما دوستان هم می دانید سیستم عامل اندروید ابتدا توسط آقای اندی روبین و دوستانش در سال ۲۰۰۳ ابداع شد و بعد از آن در سال ۲۰۰۵ گوگل شرکت آنها را خرید و در سال ۲۰۰۷ اولین نسخه از این سیستم عامل را عرضه کرد. البته اولین اسمارت فون اندرویدی دنیا یک سال بعد و در سال ۲۰۰۸ با همکاری کمپانی تایوانی HTC و با نام Dream عرضه شد که در امریکا نام T-Mobile G1 برای آن انتخاب گردید.

(HTC Dream (T-Mobile G1
همانطور که می دانید اولین اسمارت فون اندرویدی یا همان G1 یک سال بعد از اولین آیفون روانه بازار شد و از همان روزهای اولیه عرضه اش بسیاری از دوست داران اپل از جمله خود استیو جابز انتقادهای شدیدی را به گوگل وارد کردند و طرح این موبایل را به نوعی دزدی آشکار از آیفون نامیدند.

داستان آیفون ها کمی متفاوت است و این گوشی در سال ۲۰۰۷ به صورت رسمی و با جمله معروف “امروز ما قصد داریم سه نوع محصول انقلابی از این دسته را معرفی کنیم” رونمایی شد که البته همانطور که می دانید این سه محصول در واقع یک محصول و یک آیفون بودند که در دل خودش یک آیپاد، یک تلفن همراه و یک ابزار ارتباط اینترنتی بود.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*