معرفی معروف ترین برند بالم لب – لابلو Labello


parsa مرداد 13, 1401 10 دقیقه مطالعه
معرفی معروف ترین برند بالم لب – لابلو Labello

با مجله خبری ایشومر در داستان موفقیت برندها همراه باشید:

معرفی معروف ترین برند بالم لب – لابلو Labello

برند لابلو labello  از معروف ترین برندهای تولید بالم لب در جهان می باشد که عمده محصولات آن محصولات مراقبت از لب می باشد.

برند لابلو labello یکی از زیر مجموعه برندهای شرکت نیوآ ست ، این محصول در کشور آلمان و اتریش توسط شرکت Beiersdorf AG تولید می شود.

 لابلو labello از معروف ترین برندهای تولید بالم لب در دنیا می باشد.

ایده نوآورانه محافظت از لب برند labello  توسط دکتر اسکار تروپلوویز ارائه شد.

ابتدا محصولات برند لابلو در آلمان ، سوئیس ، اتریش و مجارستان معرفی شد و از سال 1914 پس از موفقیت در بازارهای اروپایی ، در فروشگاه های دانمارک، انگلیس، ایتالیا و هلند و  در دهه 1930، Labello  لابلو در بیش از 30 کشور در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت ، امروزه این برند  در بیش از 150 کشور جهان استفاده می شود.

مجله خبری ایشومر معرفی-معروف-ترین-برند-بالم-لب-لابلو-Labello معرفی معروف ترین برند بالم لب - لابلو Labello برندها موفقیت  وازلین محافظت از لب لابلو خرید بالم لب لابلو خرید بالم لب

طبق گزارش مجله خبری ایشومر ، در کشور ما هم برند محافظتی بالم لب لابلو یا لبلو طرفداران بسیاری دارد و به عنوان محبوب ترینبرند بالم لب در ایران به حساب می آید.

کلمه Labello از کلمات لاتین labium به معنی لبها و کلمه bellus به معنی زیبا گرفته شده است که ترکیب آن به معنی این است که به شما لب های زیبا هدیه می دهد.

امروزه همچنان محصولات برند لابلو با کیفیت بی نظیر خود در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

طعم و رایحه های متنوع این محصول باعث شده است که افراد زیادی جذب این محصول آرایشی بهداشتی محبوب شوند.

این محصول در مدل های رز ، توت فرنگی ، توت سیاه ( شاتوت ) ، اوریجینال ، کلاسیک کر ، هندوانه ، منگو ( انبه ) ، بلوبری ، کارامل ، وانیل و … موجود می باشد.

 

مجله خبری ایشومر استفاده-از-بالم-لب-ها-می-تواند-در-بزرگ-تر-کردن-لب-ها-موثر-باشد-300x280 معرفی معروف ترین برند بالم لب - لابلو Labello برندها موفقیت  وازلین محافظت از لب لابلو خرید بالم لب لابلو خرید بالم لب

با مجله خبری ایشومر در داستان موفقیت برندها همراه باشید:

موارد استفاده از بالم لب لابلو

این محصول دارای خاصیت درمانی و نیز خواص زیر است :

درمان خشکی و ترک خوردگی پوست لب ،

مرطوب و تازه کننده لب ،

نرم و لطیف کننده لب ،

محافظت از آفتاب  و

یا به منظور پایه آرایش به عنوان حافظ پوست لب به کار می رود.

خرید بالم لب لابلو Labello اصل و محصولات مراقبت از لب از برندهای دیگر مانند ای او اس eos و وازلین vaseline را با طعم ها و رایحه های مختلف از فروشگاه همواره تخفیف ایشومر انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

با استفاده از محصولات مراقبت از لب این برند می توانید زیبایی منحصر به فردی را تجربه نمایید ،

آب رسانی بی نظیر محصولات برند لابلو به همراه تغذیه مناسب پوست لب توسط روغن گیاهان و میوه های طبیعی ، توانسته این برند را از برترین برندهای محصولات مراقبت از لب در جهان قرار دهد.

برای داشتن پوست لبی صاف و یک دست از بالم لب های لابلو استفاده نمایید و می توانید بنا به سلیقه شخصی خود از انواع مدل هایی که از عصاره میوه های طبیعی ساخته شده اند و یا از انواع دیگر آن که بدون رایحه و رنگ می باشند و تنها خاصیت درمانی دارند استفاده نمایید.

از انواع بی رنگ بالم لب های برند لابلو می توان مدل کلاسیک کر و اوریجینال را انتخاب و استفاده نمود و لابلو رز نیز با رنگی بسیار ملایم می تواند به لب های شما زیبایی طبیعی هدیه دهد .

طبق گزارش مجله خبری ایشومر ، انواع بی رنگ بالم لب ها مناسب آقایان و خانم هایی است که می خواهند تنها از خاصیت درمانی و هیدراته این محصولات استفاده نمایند ، انواع دیگر این محصول دارای رنگ های ملایمی هستند که علاوه بر خاصیت درمانی می توان از خاصیت زیبایی آن ها نیز بهره مند شد.

آیا استفاده از لابلو امکان دارد لب های ما را به آن معتاد نماید؟

این گفته به این معناست که آیا پس از استفاده از محصولات لابلو باید از آن به طور دائم استفاده کرد و اگر از آن استفاده نکنیم لب های مان خشک و دوباره پوسته پوسته خواهد شد : طبق گفته سایت جهانی لابلو که آدرس آن در این لینک آمده است ، استفاده از محصولات لابلو می تواند پوست لب شما را نرم و لطیف مانند کودک نماید و اگر استفاده آن را قطع نمایید هیچ گونه اتفاقی برای لب های شما اتفاق نخواهد نخواهد افتاد .

این محصول به عنوان تغذیه کننده پوست لب و محافظ عمل می کند و هیچ گونه وابستگی پس از استفاده از آن نخواهید داشت.

از این محصولات به عنوان محصول روتین روزانه می توان استفاده شود تا همواره زیبایی منحصر به فرد لب های شما را حفظ نماید.

آیا می توان به صورت روزانه از محصولات برند لابلو استفاده نمود؟

بله ، با خیال راحت می توانید محصولات لابلو را در لیست مراقبت روزانه خود جای دهید ، زیرا در ساخت محصولات Labello فقط از روغن های معدنی تصفیه شده با کیفیت بالا استفاده می شود و همین ویژگی باعث مراقبت از لب شما و زیبایی آن خواهد شد.

آیا همه محصولات برند لابلو دارای رنگ می باشند؟

خیر . محصولات برند لابلو به گونه ای طراحی شده است که برای تمامی افراد قابل استفاده باشد.

رنگ در محصولات لابلو به صورت ملایم تعریف شده است و دارای شاین است ، پس انتظار از محصولات رنگ دار این برند به عنوان رژ لب صحیح نیست ، زیبایی ، ملاحت و شفافیت رنگ های محصولات لابلو آن ها را متمایز از بالم لب دیگر برندها نموده است ، شما می توانین از بالم لب های این برند نظیر :

رز ، شاتوت و توت فرنگی که دارای رنگ ملایمی هستند به عنوان پایه رژ لب نیز استفاده نمایید ، هم پوست لب خود را از مواد شیمیایی داخل رز لب ها حفظ می نمایید و هم رطوبت لب خود را با استفاده از این محصول حفظ می نمایید.

محصولاتی نظیر : مدل اوریجینال و کلاسیک کر بدون رنگ هستند و می توانند فقط به عنوان محافظ بی برای خانم ها و آقایان استفاده شوند .

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*