مروری بر گذشته ی بازی Call of Duty و شرکت اکتیویژن


kiyandadvar آبان 19, 1396 دقیقه مطالعه
مروری بر گذشته ی بازی Call of Duty و شرکت اکتیویژن

سری Call of Duty در حال حاضر حدود 14 سال است منتشر می شود و هم اکنون به یکی از بزرگترین عنوان های بازی تبدیل شده.Activision،مبنای این بازی را یک تیراندازی اول شخص برای  PC نامگذاری کرد و از آن زمان به یک عنوان سالیانه تبدیل شده است و چندین سری محبوب را ایجاد کرده است.

مجله خبری ایشومر مروری-بر-گذشته-ی-بازی-call-of-duty-و-شرکت-اکتیویژن-300x158 مروری بر گذشته ی بازی Call of Duty و شرکت اکتیویژن بازی و سرگرمی تكنولوژی  بازی اکتیویژن

عنوانی که در سال جاری عرضه کرد، Call of Duty : WWII نام دارد. اکتیویژن از این بازی به عنوان بازگشتی به ریشه های قدیمی سری محبوب یاد کرده. و از موقعیت های بیشتر و متفاوت نسبت به Black Ops III و Infinite Warfare برای آشنایی با فضای جنگ جهانی دوم فراتر رفته است.

برای طرفداران قدیمی،بازگشت Call of Duty به جنگ جهای دوم نوعی بازگشت به خانه را تداعی میکند، از آنجایی که از همان ابتدا جنگ جهانی جزء جدایی ناپذیر از این سری بوده است.

Call of Duty از همان ابتدا به عنوان قاتل سری های مدال افتخار شناخته شد و برای موفقیت در کنسول های بازی با عنوان های بعدی به مسیر خود ادامه داد.

Call of Duty جنگ جهانی دوم در حال حاضر برای PlayStation 4، Xbox One و PC در دسترس است.و می توان یا به صورت فیزیکی و یا به صورت دیجیتال آنرا خریداری کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*