عینک هوشمند با نام Orbi Prime باقابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه ای + عکس


admin آذر 20, 1395 دقیقه مطالعه
عینک هوشمند با نام Orbi Prime  باقابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه ای + عکس

 

مجله خبری ایشومر 75752333_83569069cfbcb عینک هوشمند با نام Orbi Prime  باقابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه ای + عکس تكنولوژی نوآوری  هوشمند قابلیت عینک عکس تصویربرداری ۳۶۰ درجه ای
این نخستین عینک هوشمند جهان محسوب می شود که به کاربران امکان می دهد از محیط پیرامون خود تصویر ۳۶۰ درجه ای تهیه کنند.

به گزارش مجله خبری ایشومر ، این روزها انواع مختلف فناوری های پوشیدنی روانه بازار می شود و در این میان یک عینک هوشمند با نام Orbi Prime ارایه شده است که بر خلاف تصورات شما می تواند قابلیت های متفاوتی را ارایه دهد.
این عینک هوشمند که از آن به عنوان یک عینک آفتابی استفاده می شود، چهار دوربین دیجیتالی HD را در خود جا داده است که در مجموع می توانند به صورت یکپارچه ۹۰ دقیقه تصویر ویدیویی ۳۶۰ درجه ای تولید کنند.

 

این نخستین عینک هوشمند جهان محسوب می شود که به کاربران امکان می دهد از محیط پیرامون خود تصویر ۳۶۰ درجه ای تهیه کنند و آن را به صورت مستقیم در حافظه داخلی عینک ذخیره کنند.

تصاویری که دوربین دیجیتالی این عینک هوشمند ضبط می کند کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و کاربران در صورت تمایل می توانند به مدت ۹۰ دقیقه تصاویر ۴ هزار پیکسلی را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه در آن ذخیره کنند.

 

عینک هوشمند به واسطه قابلیت های خود می تواند برای دوچرخه سواران، کوهنوردان و … که تمایل دارند ضمن گوش دادن به موسیقی، بدون استفاده از دستان خود از دنیای پیرامون تصویربرداری کنند بسیار مناسب است.

 

برای این عینک هوشمند باتری ۱۰۰۰ میلی آمپری، گیرنده بی سیم Wi-Fi، اپلیکیشن مخصوص اتصال به گوشی و … در نظر گرفته شده و قیمت آن ۲۲۹ دلار است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*