علم، فرصت و طرز تفکر یک کارآفرین را می سازند


admin مهر 22, 1401 دقیقه مطالعه
علم، فرصت و طرز تفکر یک کارآفرین را می سازند

با مجله خبری ایشومر در موفقیت همراه باشید:

علم، فرصت و طرز تفکر یک کارآفرین را می سازند.

ترکیب درستی از علم، فرصت و طرز تفکر یک کارآفرین را می سازند.

رها کردن کار  روتینی که حقوق آن به طور ماهیانه به حساب ریخته می شود و ورود به کاری که وضعیت مالی نامعلومی دارد، آسان نیست. برای این ورود باید از توانایی های خود مطمئن باشید؛ لذا اگر این علامت را در خود دیدید، بدانید می توانید کسب و کار شخصی تان را شروع کنید.

 

مجله خبری ایشومر علم،-فرصت-و-طرز-تفکر-یک-کارآفرین-را-می-سازند-300x300 علم، فرصت و طرز تفکر یک کارآفرین را می سازند داستان موفقیت موفقیت  هدفتون گذاری کسب کارآفرین کار سرمایه حقوق بازاریابی با مجله خبری ایشومر همراه باشید.

داشتن سرمایه اولیه:

برای تحقق بخشیدن به رویای تان و بازنگشتن به حقوق معین ماهانه، داشتن سرمایه ی اولیه، حمایت مالی از خانواده ی سرمایه گذاری که میزان پوللازم برای ایجاد کارتان را به شما دهد، یکی از ضروریات است.

آگاه بودن:

جزئیاتی وجود دارد که در موفقیت کار از اهمیت بالایی برخوردارند و نباید اجازه دهید که شوق و هیجان شروع کسب و کار باعث نادیده گرفتن آن ها شود.

اطلاعات کافی از بیمه، مسائل قانونی، نگهداری سوابق مالی، منابع انسانی، بازاریابی و مقررات مربوطه مثال هایی از این قبیل اند.

آمادگی رویارویی با موانع:

کارآفرینی یعنی قدم گذاشتن در راهی طولانی با پستی و بلندی های بسیار.

اگر فکر می کنید که راه تان بدون مانع و صاف خواهد بود، بدانید هنوز برای شروع این کار آمادگی ندارید. برای مشکلاتی که ممکن است سر راه تان قرار بگیرند از قبل برنامه ریزی کنید و یا در تیم تان مشاورانی داشته باشید که در این مواقع بتوانید از کمک شان استفاده کنید.

پشتکار داشتن:

ساعات فعالیت در کسب و کاری که راه می اندازید در مقایسه با کار روتین خیلی بیش تر است. درست است که رئیس خودتان خواهید بود و هروقت دوست داشتید به کار خواهید پرداخت اما کارآفرینی، ساعات کار زیادی را می طلبد. به احتمال زیاد مجبور می شوید کم تر با دوستان و آشنایان وقت بگذرانید چون شمارو از هدفتون دور نگه می دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*