عدم صعود آمریکا به جام جهانی تاثیری بر فروش بازی فیفا18 ندارد


kiyandadvar آبان 10, 1396 دقیقه مطالعه
عدم صعود آمریکا به جام جهانی تاثیری بر فروش بازی فیفا18 ندارد

تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا نتوانست به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند و اولین بار از سال 1986 است که تیم ملی آمریکا نتوانسته در این رویداد شرکت کند.

Electronic Arts هر جهار سال یکبار نسخه ای از بازی فیفا خود را که همراه با بخش FIFA World Cup است را منتشر میکند.که مورد علاقه تمامی بازیکنان فیفا قرار گرفته است. اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، امروز در تماس تلفنی گفت: واقعیت این است که صعود تیم ملی آمریکا به جام جهانی تاثیر چندانی بر روی فروش ما نخواهد داشت.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید :

ویلسون اشاره کرد که ممکن است تاثیری داشته باشد، اما به طور کلی،چون که فوتبال به طور گسترده ای در سطح جهانی محبوب است،صعود یا عدم صعود یک تیم فرقی برای بازیکنان فیفا نخواهد داشت .

مجله خبری ایشومر عدم-صعود-آمریکا-جام-جهانی-تاثیر-فروش-فی2-300x169 عدم صعود آمریکا به جام جهانی تاثیری بر فروش بازی فیفا18 ندارد بازی و سرگرمی تكنولوژی  فیفا بازی آمریکا

ویلسون گفت: “جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است و توسط همه افرادی که فوتبال را دوست دارند در سراسر جهان دنبال می شود و آنها این رویداد را به اول به خاطر فوتبال و بعد به خاطر حضور تیم محبوبشان دنبال می کنند .

اگر تیم ملی شان در جام جهانی باشد و به نتیجه خوبی برسد، لذت آنهارا را افزایش می دهد، اما دلیل فوتبال دیدن مردم فقط تماشای تیم محبوبشان در جام جهانی نیست،و ما معتقدیم که این موضوع در مورد مردم آمریکا نیز صادق است.

 

علاوه بر این،طبق آمار اکثر بازیکنان در فیفا تیم های اسپانیا و بریتانیا را انتخاب میکنند. اسپانیا و انگلیس قبلا صعود خود را قطعی کرده اند، بنابراین این برای بازی فیفا 18 خوب است. ویلیسون گفت:

“تیم هایی که بیشترین بازي با آنها انجام می شود اسپانیا و انگلیس هستند و بیشترین بازیکنان بازي نیز بازیکنان غیر آمریکایی هستند، بنابراین انتظار نمی رود که تاثیر بزرگی بر روی فروش EA داشته باشند.”

جام جهانی 2018 در ماه جولای برگزار می شود.و بر اساس تجربه، می توانید از EA انتظار داشته باشید که تریلر خود را برای این مسابقات چند ماه پیش از شروع جام جهانی منتشر کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*