ششمین جشنواره بازی های رایانه ای در تهران برگزار خواهد شد

ششمین جشنواره بازی های رایانه ای در تهران برگزار خواهد شد

آذر 16, 1395
دقیقه مطالعه
مجله خبری ایشومر 75475994_83178093fdbbf ششمین جشنواره بازی های رایانه ای در تهران برگزار خواهد شد تكنولوژی  ششمین شد رایانه ای خواهد جشنواره تهران برگزار بازی های

دبیر ششمین دوره جشنواره بازی های رایانه ای تهران

با اشاره به تغییر زمان برگزاری ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران نسبت به دوره های گذشته از تابستان به زمستان، آن را جشنواره ای ملی دانست که آثار بازی سازان از تمامی شهرستان های کشور را می پذیرد.
به گزارش مجله خبری ایشومر به نقل از ایسنا،

نخستین کنفرانس خبری ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران امروز در محل بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد و متین ایزدی -دبیر جشنواره- و هادی اسکندری -دبیر بخش فرهنگی جشنواره- به ارائه جزییاتی درباره این دوره از جشنواره پرداختند.
دبیر ششمین دوره جشنواره بازی های رایانه ای تهران از تغییر زمان

برگزاری این همایش بزرگ بازی های رایانه ای سخن گفت و تشریح کرد:

مهمترین تغییری که در جشنواره ششم شاهد آن هستیم تغییر زمان برگزاری جشنواره است.

تاکنون در تمامی ادوار، جشنواره حال و هوایی تابستانی داشته، اما امسال، اختتامیه ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران قرار است پنجم اسفند ماه برگزار شود.
فرصتی برای گردآوری آثار و عرضه بازی ها به بازار
ایزدی با اشاره به دلایل کلیدی تغییر زمان برگزاری جشنواره و بیرون آمدن از آن حال و هوای تابستانی

و ورود به فضایی زمستانی وجود دارد گفت: اول آن که می خواهیم مانند تمامی جشنواره های بزرگ جهانی دیگر که مجموع تولیدات یک سال را جمع آوری می کنند، تمامی آثار توسعه یافته را گردآوری کنیم و در نهایت بهترین بازی سال را از میان آن ها انتخاب کنیم.
وی ادامه داد: اما دلیل دوم که بسیار مهم تر نیز هست آن است که وقتی ما جشنواره را در تابستان برگزار می کنیم، فرصت فروش بازی ها را در بهار و تابستان از بازی سازان می گیریم و همه می …

Source li

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*