سامسونگ در سال 2016 اپل را پشت سر گذاشت


admin دی 11, 1395 دقیقه مطالعه
سامسونگ در سال 2016 اپل را پشت سر گذاشت

سامسونگ در سال میلادی‌ای که حالا تقریبا پشت سر گذاشته‌ایم، امید زیادی به نوت ۷ داشت اما همان‌طور که حتما به یاد دارید در فاصله‌ی اندکی بعد از عرضه‌ی این محصول، ورق برگشت و نوت ۷ چیزی جز پشیمانی و عذرخواهی برای سامسونگ باقی نگذاشت.

با مجله خبری ایشومر همراه باشید :

مجله خبری ایشومر samsungs7-vs-iphone7-mag-eshomer-300x170 سامسونگ در سال 2016 اپل را پشت سر گذاشت تكنولوژی موبایل و تبلت  نوت ۷ گذاشت سامسونگ سال پشت سر اپل آیفون ۷ ٢٠١٦

از آن‌جا که گلکسی نوت۷ درواقع پرچم‌دار سامسونگ بود و تبلیغات زیادی هم روی آن انجام گرفته بود، طبق چیزی که از قبل انتظارش را داشتیم شکست آن می‌باید منجر به موفقیت رقیب حاضر در بازارش یعنی آیفون ۷ می‌شد.

آیفون ۷ جدیدترین محصول بازار از کمپانی نامدار اپل و رقیب معروف سامسونگ است

و تازه همه می‌دانیم که روی کره‌ی زمین هیچ گوشی‌ای به‌اندازه‌ی آیفون‌های هر سال توی چشم نمی‌آید!

نتیجه این شد که تولید پرچم‌دار سامسونگ متوقف شد و این شرکت متحمل میلیاردها دلار ضرر شد. اما در آن‌سوی ماجرا اپل قرار داشت که می‌توانست از این موقعیت بهره‌ی زیادی ببرد و آیفون ۷‌اش را حسابی بفروشد و کاربران ناکام نوت ۷ را جذب خود کند. حالا بعد از گذشت چند ماه برخی کارشناسان گفته‌اند آيفون ۷ به آن خوبی نبوده که بتواند آن‌طور که باید و شاید برگ برنده‌ی اپل در این میدان باشد.

 

با وجود همه‌ی این واقعیات، کارشناسان در تحقیقات‌شان به این نتیجه رسیده‌اند که نوت ۷ اگر در بازار باقی می‌ماند، قادر بود مشتریان را خیلی بهتر از گوشی جدید اما (آن‌طور که خود کارشناسان می‌گویند) خالی از ویژگی‌های جدید شگفت‌انگیز اپل جذب کند.

در منبعی که ما بررسی کرده‌ایم نقل‌قول‌های مشابه متعددی از کارشناسان حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آمده است.

 

در حالی‌که خود سامسونگ برای این مشتریان ناامید گزینه‌ی دیگری را مطرح کرد و اعلام کرد آن‌ها می‌توانند نوت۷ را با محصول جدیدتر خود این شرکت کره‌ای

یعنی گلکسی S7 یا S7 Edge تعویض کنند و تفاوت قیمتی را هم دریافت کنند.

یکی دیگر از این کارشناسان گفته است:

حتی بعد از این‌که معلوم شد دیگر نوت ۷ی در بازار وجود نخواهد داشت، محصولات جدید اپل چندان متقاعدکننده نبودند تا مشتریان ناکام پرچم‌دار سامسونگ را مال خود کنند.

در نهایت نتایج تحقیقات بازار نشان داده همین گزینه انتخاب بسیاری از مشتریان نوت ۷ شد و آن‌ها تصمیم گرفتند بعد از آن شکست بزرگ، همچنان به سامسونگ وفادار بمانند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*