جنرال موتورز سه محصول جدیدخود را رونمایی کرد


admin آذر 20, 1395 دقیقه مطالعه
جنرال موتورز  سه محصول جدیدخود را رونمایی کرد

 

مجله خبری ایشومر 75721699_83529342fcafc جنرال موتورز  سه محصول جدیدخود را رونمایی کرد تكنولوژی خودرو  موتورز ا محصول گرند سه رونمایی جنرال جدید اینسیگنیا اسپرت اپل آیرودینامیکی

جنرال موتورز مدل جدید اپل اینسیگنیا ۲۰۱۷ را معرفی کرد و در کنار آن به پیش معرفی بیوک رگال و هولدن کومودرو پرداخت.

به گزارش مجله خبری ایشومر،در ادامه ی رونمایی های خودرویی اخیر، نوبت به جنرال موتورز رسید تا از مدل کاملا جدید اُپِل اینسیگنیا گرند اسپرت رونمایی کند. البته این خودرو در ابتدا با برند واکسهال به بازار عرضه خواهد شد.
اپل یا واکسهال اینسیگنیا گرند، اسپرت خودرویی است که بر اساس پلتفرم جدیدی ساخته شده است که به این خودرو اجازه می دهد ضمن حفظ مشخصه های اسپرت دارای فضای کابین جاداری نیز باشد، ضمن اینکه ضریب آیرودینامیکی این خودرو بهترین در این کلاس و معادل ۰.۲۶ است.

از نظر طراحی باید گفت اپل تلاش زیادی می کند تا المان های طراحی مدل مفهومی مونزا را در محصولاتش پیاده کند. به گفته ی بریت مارک آدامز، معاون طراحی بخش اروپایی اپل: «این زبان طراحی از خطوط دنباله رونده و سطوحی نامحسوس تشکیل شده است و خطوط دقیق آن سبب اغراق در نسبت ها شده اند و این خودرو طویل تر و پهن تر از آنچه در واقعیت است دیده می شود. تمامی جزئیات طراحی این خودرو مورد بررسی فنی قرار گرفته اند و حالا اینسیگنیا گرند اسپرت خودرویی است که ارزش بالایی در برابر بهای پرداختی دارد و بیشتر شبیه به خودروهای یک کلاس بالاتر از خود است.»

 

اصلاحات صورت گرفته در زیر پوسته ی این خودرو، سبب شده است وزن آن به میزان ۱۷۵ کیلوگرم سبک تر از قبل شود؛ به طوری که بدنه ی این خودرو به تنهایی ۶۰ کیلوگرم کاهش وزن را نسبت به قبل تجربه کرده است. ارتفاع سقف خودرو ۲۹ میلی متر پایین تر آمده است و فاصله ی عرضی بین چرخ ها به میزان ۱۱ میلی متر افزایش پیدا کرده و پهن تر شده است. فاصله ی محوری خودرو ۹۲ میلی متر افزایش پیدا کرده است و البته پستی بلندی های موجود در کف خودرو نیز به طرز چشم گیری کاهش یافته اند.

 

Source li

Source link

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*