بر اساس تحقیقات موسسه ppg voice of color رنگ سال 2017 بنفش گل شاه پسند معرفی شد


admin آذر 8, 1395 دقیقه مطالعه
بر اساس تحقیقات موسسه ppg voice of color رنگ سال 2017 بنفش گل شاه پسند معرفی شد

رنگ سال 1017 براساس گفته موسسه ppg voice of color رنگ بنفش گل شاه پسند (Violet Verbena) معرفی شده است.این در حالیست که هر سال موسسه پنتون pantone زحمت این معرفی را میکشید،امسال موسسه ppg voice of color یک ماه زودتر از معرف همیشگی یعنی موسسه پنتون pantone اعلام کرده است.

مجله خبری ایشومر coty-2017-banner-300x139 بر اساس تحقیقات موسسه ppg voice of color رنگ سال 2017 بنفش گل شاه پسند معرفی شد سبک زندگی مد و پوشاک هنر هنر و معماری  موسسه معرفی گل شاه سال رنگ بنفش شاه پسند تحقیقات پسند بر اساس ppg voice of color رنگ 2017 بنفش

رنگ سال دست آورد و پژوهش متخصصانی است که طی سال با نظرسنجی و ارتباط با سلایق مردم جامعه توانسته اند این خواسته همگانی را فراهم کنند و قسمتی از این زیبایی را جامعه عمل بپوشانند.
وقتی چنین عمل زیبایی مورد پژوهش قرار میگیرد به تمام دستاوردهای هنری –بصری کمک شایانی میگردد تا همگان با دانش خرد جمعی همسو شده و بهتربن ها انتخاب شود این امر در تمام ساختار ،سازندگی نفوذ میکند و شاهد خلق آثاری حتی در صنعت که قسمت سر سخت و تکراری رنگهایی هست که همه روزه با آن سرو کار داریم .تیم مجله خبری ایشومر آرزومند هست که روزی زیبایی بصری در گوشه کنار و نادیده گرفتنهای زندگی روزمره جای باز کرده و همگان را به حیرت در بیاورد.
در ادامه به رنگ بنفش گل شاه پسند (Violet Verbena) رنگ سال 2017 میپردازیم. بنفش گل شاه پسند رنگ خاکستری-بنفش که رنگ محبوب وایده آل سبک زندگی غیرمتعارف است واین به روز رسانی دقیق در سایه کلاسیک می افزاید: عمق، لوکسوری را به هر فضا، و آن را پس زمینه مناسب برای مصرف کنندگانی از قبیل مردان و زنانی که عرفان بخشی از زندگی آنها است را، می بخشد.
بنفش گل شاه پسند ررنگی باهوش سازگار با محیط اطراف و مکمل انواع زیبایی شناسی در طراحی، از اتاق های بازیگوش تا فضاهای آرام همه با آغوشی باز این رنگ زیبا را میپذیرند. بنفش گل شاه پسند تداعی کننده بنفش با حضور آفتاب پرست است با هر فضایی مطابقت دارد.

مجله خبری ایشومر Violet-Verbena-mag-eshomer--212x300 بر اساس تحقیقات موسسه ppg voice of color رنگ سال 2017 بنفش گل شاه پسند معرفی شد سبک زندگی مد و پوشاک هنر هنر و معماری  موسسه معرفی گل شاه سال رنگ بنفش شاه پسند تحقیقات پسند بر اساس ppg voice of color رنگ 2017 بنفش

رنگ بنفش گل شاه پسند جزئی از محدود رنگهایی هست که به خنثی نزدیک است ولی با این حال از بی روحی خبری نیست جذابیت وخستگی ناپذیری در این رنگ آن را به یک سوپراستار سال تبدیل کرده و این رنگ طرفداران زیادی در طراحی داخلی به خود جذب کرده و محیط هایی را به وجود آورده تا در آن آرامش در فضا های شلوغ را به تعادل رسانده و در زمان های آرام محیطی با وقار و عظمت را به بیننده القا میکند.
از ویژگی های گل شاه پسند که در این رنگ هم وجود دارد درمان ضعف عصبی هست که با سردی و خنثی بودن طبع و رنگ این خصلت را به خود اختصاص داده است.

مجله خبری ایشومر mag-eshomer-color-year-2017-300x214 بر اساس تحقیقات موسسه ppg voice of color رنگ سال 2017 بنفش گل شاه پسند معرفی شد سبک زندگی مد و پوشاک هنر هنر و معماری  موسسه معرفی گل شاه سال رنگ بنفش شاه پسند تحقیقات پسند بر اساس ppg voice of color رنگ 2017 بنفش

رنگ بنفش گل شاه پسند با پالت رنگی که همخوانی بیشتر دارد.

منبع :مجله خبری ایشومر

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*