خرید کنید و خارج شوید؛در فروشگاه های تازه آمازون خبری از صندوقدار نیست


admin آذر 17, 1395 دقیقه مطالعه
خرید کنید و خارج شوید؛در فروشگاه های تازه آمازون خبری از صندوقدار نیست
مجله خبری ایشومر 75515765_83233636ffada خرید کنید و خارج شوید؛در فروشگاه های تازه آمازون خبری از صندوقدار نیست تكنولوژی  نیست کنید فروشگاه صندوقدار شوید در خرید خبری خارج تازه آمازون

آمازون شرکتی است که خرید آنلاین را تقریبا در هر حوزه ای میسر کرده و به جرات می توان گفت جنبه ای وجود ندارد که

این کمپانی در آن حضور نیافته باشد. حالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین دنیا در تلاش است تا تجربه خرید خوراکیدر آمریکا را هم به صورت کامپیوتری در بیاورد.
این شرکت در تازه ترین فعالیت خود فروشگاه خواربار کوچکی را در سیاتل راه اندازی کرده است که

به مشتریان امکان می دهد نوشیدنی، وعده های غذایی و دیگر اقلام را از روی قفسه ها بردارند و بی آنکه برای بررسی خریدهایشان توسط متصدی در صف بمانند از فروشگاه خارج شوند.
آمازون در توضیحاتش پیرامون این فروشگاه ذکر کرده که با استفاده از اپلیکیشن ها و تکنولوژی های مختلف توانسته موانع معمول پیش روی صندوق داران و ثبت کنندگان خرید را که معمولا میان خریداران و درب های خروجی قرار دارند، حذف نماید.
البته اضافه نماییم که امکان خرید از این فروشگاه هم اکنون تنها برای کارکنان این شرکت فراهم است. خود فروشگاه نیز در طبقه همکف یکی از ساختمات های جدید آمازون در سیاتل افتتاح شده هرچند شرکت مذکور اعلام کرده از سال آینده دسترسی به این فروشگاه ها را برای عموم مردم فراهم می کند و حتی در نظر دارد کیت هایی حاوی مخلفات از پیش آماده شده توسط آشپزهای حرفه ای را به سبد کالاهایش

بیافزاید که مردم با استفاده از آنها می توانند وعده های شام خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در خانه طبخ کنند.
گفتنی است این شرکت هم اکنون روی ایده دیگری کار می کند

که به موجب آن مشتریان می توانند مواد غذایی مورد نیازشان را به صورت آنلاین سفارش دهند و سپس با مراجعه به توقف گاه هایی خریدهای خود را بردارند.
در هر حال برنامه های جدیدی مانند …

Source

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*