در آمد ادوبی(Adobe) در سال ۲۰۱۶ -۵.۸۵ میلیارد دلاری


admin آذر 27, 1395 دقیقه مطالعه
در آمد ادوبی(Adobe) در سال ۲۰۱۶ -۵.۸۵ میلیارد دلاری

 

مجله خبری ایشومر 76141843_84118419ecfbd در آمد ادوبی(Adobe) در سال ۲۰۱۶ -۵.۸۵ میلیارد دلاری تكنولوژی نوآوری  میلیارد فوتوشاپ فلش پلیر دلاری در آمد ادوبی reader premiere photoshop indesign flash player dreamweaver after effect ٢٠١٦

ادوبی  گزارش مالی مربوط به سه ماهه ی چهارم سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط ادوبی، این کمپانی موفق شد در سه ماهه ی چهارم (ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر) درآمد ۱.۶۱ میلیارد دلاری به دست آورد.با مجله خبری ایشومر همراه باشید.

سال مالی ادوبی از دسامبر هر سال آغاز می شود و تا انتهای نوامبر سال بعد ادامه پیدا می کند. این کمپانی موفق شده است

به ازای هر سهم خود سود ۰.۹۰ دلاری به جیب بزند. عملکرد خوب ادوبی تنها محدود به سه ماهه ی چهارم نبود و این کمپانی در تمام سال مالی ۲۰۱۶ موفق شده است رکوردهای خوبی را از خود به جای بگذارد.

 

کارشناسان انتظار کمتری از ادوبی داشتند و درآمد ۱.۵۹ میلیارد دلاری به همراه ارائه ی سود ۰.۸۶ دلاری به ازای هر سهم پیش بینی کرده بودند. حال آنکه ادوبی بر این پیش بینی ها غلبه کرد. این کمپانی موفق شده بود در سه ماهه ی چهارم سال مالی گذشته ی میلادی، درآمدی ۱.۳۱ میلیارد دلاری همراه با سود ۰.۶۲ دلار به ازای هر سهم کسب کند.
ورای رشد درآمد و سوددهی ادوبی، این برای سومین فصل است که ادوبی اطلاعاتی در مورد تعداد مشترکان سرویس Creative Cloud خود ارائه نمی کند. اطلاع از تعداد مشترکان این سرویس دید بهتری در مورد پیشرفت سرویس پرچم دار ادوبی ارائه می کرد. ادوبی در پاسخ به عدم ارائه ی این آمار اعلام کرد برنامه ی خود را برای افزایش تمرکز بر درآمد سالیانه ی کسب شده تنظیم کرده است.
ادوبی موفق شده است طی سال مالی ۲۰۱۶ درآمدی ۵.۸۵ میلیارد دلاری کسب کند. این کمپانی سال مالی ۲۰۱۵ را با درآمد ۴.۸۰ میلیارد دلار به پایان برده بود.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*